Ik zoek een?
Nieuwe Monitor voor gamen, speel momenteel enkel World of Warcraft, en in de toekomst wil ik nog Assasins Creed Valhalla gaan spelen.
Wat is je budget?
850,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat ik vooral belangrijk vind is de beeldkwaliteit en de kleuren, vandaar dat ik er 3 IPS panelen tussen heb staan. De Samsung staat er tussen vanwege de OLED laag bovenop de pixels.
Dit geeft de voorkeur boven refreshrate.
Heb al wat onderzoek gedaan en mijn lijst verkleind tot deze 4:
https://tweakers.net/pric...2;484205;1301182;1511146/
De looks van Asus ROG series spreken mij heel erg aan.
Daarnaast is ook het design van de Samsung een pluspunt voor mij, enkel weet ik niet of de curve te agressief is.
De LG zit er tussen omdat het veel goede reviews heeft en een mooie prijs voor de specs.
De ultrawide trekt heel erg omdat hij Ultrawide is, enkel de prijs is natuurlijk wel een verschil vergeleken met de rest.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem:
Ryzen 3700x
B550 Asus ITX Moederboard
16gb 3200mhz Corsair Ram
850W PSU
GPU: Asus RX570 (binnenkort RTX 2070/3070)
Nieuwe Monitor voor gamen, speel momenteel enkel World of Warcraft, en in de toekomst wil ik nog Assasins Creed Valhalla gaan spelen.
Wat is je budget?
850,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat ik vooral belangrijk vind is de beeldkwaliteit en de kleuren, vandaar dat ik er 3 IPS panelen tussen heb staan. De Samsung staat er tussen vanwege de OLED laag bovenop de pixels.
Dit geeft de voorkeur boven refreshrate.
Heb al wat onderzoek gedaan en mijn lijst verkleind tot deze 4:
https://tweakers.net/pric...2;484205;1301182;1511146/
De looks van Asus ROG series spreken mij heel erg aan.
Daarnaast is ook het design van de Samsung een pluspunt voor mij, enkel weet ik niet of de curve te agressief is.
De LG zit er tussen omdat het veel goede reviews heeft en een mooie prijs voor de specs.
De ultrawide trekt heel erg omdat hij Ultrawide is, enkel de prijs is natuurlijk wel een verschil vergeleken met de rest.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem:
Ryzen 3700x
B550 Asus ITX Moederboard
16gb 3200mhz Corsair Ram
850W PSU
GPU: Asus RX570 (binnenkort RTX 2070/3070)
[ Voor 10% gewijzigd door Rotinomm op 23-11-2020 18:03 ]