Ik heb een groot probleem tijdens het telefoneren met mijn Google Pixel 4a. Bellen gaat prima, maar tijdens het bellen gaat het scherm van mijn pixel op zwart en zie ik geen nummers voor bv. keuzemenu's of kan tijdens het bellen niet tegelijk in mijn agenda kijken of iets dergelijks. Ik vind geen oplossing in de instellingen. Iemand tips?
Vraag
Alle reacties
Zit je hoesje of screenprotector niet voor de proximity sensor?
Het lijkt mij iig een proximityprobleem.
Hoe is dit dan op te lossen? Via instellingen, software of hardware (dan wordt het een garantie geval)
Staat automatische helderheid aan? Probeer het eens uit te zetten.
Ok, probleem opgelost. Het ontstond toen ik de upgrade naar Android 11 kreeg. Ik heb vanochtend een restart uitgevoerd voor de tig-ste keer een, tada, probleem opgelost.
Bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie reacties.
De vraag is alleen voor hoe lang, het lijkt een softwareprobleem, dus ik denk dat er nog een update nodig is om het daadwerkelijk te verhelpen.
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb bij de lokale telefoonreperateur het scherm eraf laten halen. Met de app 'sensor test' kon ik zien dat de proximity sensor het wél deed. Het scherm is schoongemaakt en de plakresten zijn verwijderd. Daarna het scherm netjes gelijmd en precies goed terug geplaatst. Werkt weer naar behoren.
Ik ben tevreden, al weet ik niet goed wat dit voor mijn garantie betekent....
Ik ben tevreden, al weet ik niet goed wat dit voor mijn garantie betekent....

Pagina: 1