Hallo.
Laatst zou bij ons glasvezel worden aan gelegd, is eerst helaas weer uitgesteld.
Wat bij de eerste reclame opviel dat ze het hebben over 1000mbs.
Toen de echte aanbiedingen kwamen had men het slechte over 100, 150 en 400mbs.
Ze kunnen nog sneller over de hoofdkabels, dat zal ook nodig zijn tussen alle hoofd knoppunten.
Maar nu drukken ze de snelheid naar de klanten toe, daar is dus apperatuur voor nodig om de snelheid lager te maken.
Kan me volgende voorstellen:
Men verzend via 100mbs een bestand die in 10seconden over is.
Dan zou dat bij 1000mbs in 1 seconde over moeten zijn.
Maar het pakket dat over die lijn gaat blijft even groot, dus meent het evenveel belaste kabelverzend ruimte in.
Dan snap ik niet helemaal waar die lagere snelheden goed voor zijn. Laat alles toch zo snel als het gaat doorlopen.
Of het moet een verdienmodel van de providers zijn.
In middel Drenhte is een voorbeeld hoe het zou moeten zijn, niks geen geknijp.
Geen apperaten die knijpen en daardoor ook geen stroom verbruiken.
Laatst zou bij ons glasvezel worden aan gelegd, is eerst helaas weer uitgesteld.
Wat bij de eerste reclame opviel dat ze het hebben over 1000mbs.
Toen de echte aanbiedingen kwamen had men het slechte over 100, 150 en 400mbs.
Ze kunnen nog sneller over de hoofdkabels, dat zal ook nodig zijn tussen alle hoofd knoppunten.
Maar nu drukken ze de snelheid naar de klanten toe, daar is dus apperatuur voor nodig om de snelheid lager te maken.
Kan me volgende voorstellen:
Men verzend via 100mbs een bestand die in 10seconden over is.
Dan zou dat bij 1000mbs in 1 seconde over moeten zijn.
Maar het pakket dat over die lijn gaat blijft even groot, dus meent het evenveel belaste kabelverzend ruimte in.
Dan snap ik niet helemaal waar die lagere snelheden goed voor zijn. Laat alles toch zo snel als het gaat doorlopen.
Of het moet een verdienmodel van de providers zijn.
In middel Drenhte is een voorbeeld hoe het zou moeten zijn, niks geen geknijp.
Geen apperaten die knijpen en daardoor ook geen stroom verbruiken.