[BUG] PaymentException als ik probeer te betalen

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucb1e
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 14:42
Shut up and take my money :P Tweemaal geprobeerd maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vJAkdxiBiXwaFqEfKO_8V-_V0xI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tcodNVJhDU6YtcbZoxLIPGmy.png?f=user_large

Nu staan er ook twee nieuwe abo's op https://tweakers.net/instellingen/abonnement/ waarvan ik er natuurlijk maar één wil.

Weet overigens niet of een bug melding valt onder een vraag stellen (vraag ik om het op te lossen?) of een "discussie-,ervaring- of feedbacktopic starten" (feedback is het ook wel maar discussie is dan weer niet nodig). Heb dat default gelaten...

Edit: Zag bij het op submit klikken "Vermeld tussen [blokhaken] of het een [bug] of [feat]ure request betreft" maar lijkt erop dat de titel niet ge-edit kan worden?

[ Voor 12% gewijzigd door Lucb1e op 23-11-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

@Lucb1e ik heb hier een ticket voor gemaakt om de oorzaak te achterhalen. Zo te zien zijn er 3 betaalpogingen gedaan waarvan er nu nog maar 1 in afwachting is en 2 geannuleerd.

Ik denk dat de abonnementen voor de geannuleerde betalingen vanzelf zullen stoppen, maar misschien kan @Moonsugar daar nog even naar kijken. Anders moet ik er een collega bij halen die hier meer van weet dan ik :P

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-10 08:16

Moonsugar

Communitymanager
Aiii, vervelend dat het even misgaat. Ik heb in ieder geval de andere twee stopgezet. Nu nog aan de technische kant een kijkje nemen. Ik tag ook @ikloon eventjes. :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucb1e
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 14:42
Dus uh, kan ik mijn abo al upgraden? :)

Dit topic is gesloten.