Laptop voor klein budget

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yep23
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

[b]Ik zoek een laptop voor simpel thuis gebruik. Ik wil ermee surfen op internet, e-mail versturen, een foto opslaan en simpel bewerken (gewoon online meestal) en een film op netflix kijken. Het hoeft dus niets hoogdravends te zijn. Het besturingsprogramma maakt niet zoveel uit.

Ik wil er tussen de 200 - 500 euro aan uitgeven.
De laptop gaat niet mee ergens heen, het is puur voor al die dingen die je niet op je zakelijke laptop wilt doen.
Verder vind ik het wel belangrijk dat ik ermee in de tuin kan zitten en mijn beeldscherm nog kan zien zonder een hele stellage eromheen te bouwen.

Ik heb geen voorkeur voor merken, een beetje snelheid vind ik wel fijn aangezien ik mij kan irriteren aan traagwerkende apparatuur. Hoeveelheid opslag maakt ook niet erg uit, ik bewaar en bewerk de meeste foto's toch in google. Opslag van documenten is wel handig voor als je eens iets moet opslaan voor je het op een website kan uploaden.

Kortom, een basic laptop voor een klein bedrag waarmee je lekker kan surfen en in het zonnetje kan zitten.
Iemand tips? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Is een Chromebook iets voor jou? Deze zijn erg goedkoop, terwijl je toch een zeer responsieve laptop krijgt met een redelijke bouwkwaliteit. Volgens mij zijn de LCD's in het algemeen ook prima. Ik zou niet zo snel een Windows laptop kopen. Vaak hebben laptops in dit prijssegment slechte LCD's. Dit geldt overigens ook vaak voor refurbished laptops. Of is toevallig een iPad iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yep23
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-12-2020
Dat zou inderdaad prima zijn. Ik wil geen Ipad maar een chromebook is helemaal oke. Suggesties voor een type? Zoveel aanbod, wat is dan de beste keuze, zeker met Black Friday deals nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
a.d.h.v. je wensen kom ik op het volgende:

Intel i3 CPU
Full HD IPS scherm
8 GB werkgeheugen

Dat even in de Pricewatch geselecteerd en dan heb je best wel wat keuze:
https://tweakers.net/lapt...mtWqFIpC_X8Sr9vkiMJR8vywc

Invoegen doe je zo!