Ongewenste review.

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatieks
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-09 14:08
Na een onderlinge overeenkomst te hebben gesloten ter overname van 1 van de VA advertenties wordt er niet meer gereageerd.

Na een 3 tal dagen is het ineens dat er een vriend gevraagd moeten worden.

Volgens desbetreffende Tweaker zou er al melding zijn bij de admins.

Graag hoor ik of dit de juiste gang van zaken betreft. Naar mijn mening en zijn beoordeling history flikt die dit geintje vaker en is de beoordeling op zijn plaats. Mocht het anders zijn hoor ik dit ook graag.

Betreft:

sydney1905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Fanatieks Wanneer een deal gesloten is en deze niet wordt nagekomen mag je een review schrijven.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatieks
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-09 14:08
@Zeehond Meneer brengt een bod uit en stelt gelijk verzending voor in zijn eerste bericht. Later komt er een verhaal met een vriend etc. Naar mijn mening is de review dan ook op zijn plek. Maar wordt er een onterechte review terug gegeven.

Als er een mod tzt tijd heeft en ik inderdaad gelijk heb wordt het gewaardeerd als zijn review dus verwijderd wordt. Hij is op de hoogte van het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@sydney1905 doet een bod waarmee @Fanatieks akkoord gaat. Daarmee is er een overeenkomst. Die moeten beide partijen nakomen. Sydney1905 doet dat niet. De review van Fanatieks is dus op zijn plaats, die van Sydney1905 is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.