Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-07 10:53
Hi,

Ik heb nog een save game van spiderman op de PS4, echter heb ik de disc niet meer maar wel de PS5 versie.

Nu moet je blijkbaar de PS4 versie starten om de save game te uploaden, maar heb ik deze disc dus niet meer!

Heeft iemand in de omgeving Helmond/Eindhoven deze te leen dat ik hem bij je ophaal en dezelfde dag terug breng? Ik vind het zonde om hem nogmaals te kopen op de PS4!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Je hebt de disc niet nodig. Je gaat op je PS4 naar Instellingen -> Beheer van opgeslagen applicatiedata -> Uploaden online opslag. Daar kun je dan je savegame aanvinken om te uploaden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-07 10:53
Raem schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:27:
Je hebt de disc niet nodig. Je gaat op je PS4 naar Instellingen -> Beheer van opgeslagen applicatiedata -> Uploaden online opslag. Daar kun je dan je savegame aanvinken om te uploaden.
Ja maar werkt dit ook voor de PS4 naar PS5 versie te gaan? Voor wat ik lees heb je die wel nodig jammer genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-07 20:10

g0tanks

Moderator CSA
Raem schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:27:
Volgens diverse bronnen zoals IGN heb je wel het spel nodig:
Update the game on PS4/PS4 to latest versions.
In Spider-Man on PS4, hit R1 in the main menu to upload your save data.
In Spider-Man Remastered on PS5, hit R1 in the main menu to download the save data.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-07 17:55
@easy-cloud Voordat er een heleboel mensen ook een topic openen met ongeveer dezelfde verzoeken, verwijs ik je door naar https://tweakers.net/aanbod/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dit topic is gesloten.