Probleem met keuze van monitoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Germpie
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-11-2021
Dag allemaal,

Ik zit een beetje met een dingetje waar ik nog steeds niet echt een oplossing voor heb gevonden. Ik heb bijna mijn nieuwe setup compleet en loop een beetje tegen mijn keuze van monitoren aan. Aangezien mijn pc 1440p aankan (5800x en 3080) heb ik hier dus een 1440p monitor voor gekocht, de LG 27GL850 Ultragear. Deze monitor is dus bedoeld voor het spelen van casual games op 1440p, echter ben ik ook vrij competitief van aard en wil ik graag CS:GO, valorant etc op een hoge refresh rate monitor spelen. Dan kom je al snel uit op een 1080p 24/25 inch 240hz monitor, wat ik niet erg vind aangezien ik competitive shooters liever op een iets kleinere display speel.

Het probleem is dus dat ik het liefst één main monitor en één side monitor wil: /- (beste visuele representatie ever....). Echter aangezien ik van main monitor wil wisselen wanneer ik een andere game wil spelen zou ik dus de layout van monitoren van /- naar -\ en weer terug willen wisselen. Hier heb ik zelf helaas nog niet echt wat over kunnen vinden en heb zelf ook geen echte oplossing kunnen bedenken helaas. Heb je een idee, tips of een oplossing ik hoor het heeeel erg graag!

- Monitors moeten aan muurbeugel/bureaubeugel
- beide in portait mode naast elkaar gaat hem simpelweg niet worden