laptop voor COD autocad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 18:15
mijn vriendin wil een nieuwe laptop hebben en hier heb ik een beetje hulp bij nodig.

Wat ga je met je laptop doen?
ze wil call of dutty modern warfare kunnen spelen ook zou de laptop autocad moeten kunnen draaien en vind ze het leuk foto's en videos te bewerken (wel kleinschalig)

Wat is je budget?
ik denk dat de max rond de 1300 euro ligt.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hhij wordt wel eens mee genomen maar niet met het OV dus gewicht enzo is niet heel belangrijk

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ze geeft aan dat autocad graag een i7 processor heeft. zelf denk ik dat een 1060 of 2060 call of dutty wel aan kan (hoeft niet op max settings het blijft een laptop.

en ze wil graag gewoon een degelijke laptop die stevig is en goed in elkaar zit. welk merken kan ik dan met een gerust hard pakken en welke moet ik vermijden?

ik zie momenteel op de black Friday sites veel MSI laptops voorbij komen zijn die degelijk qua bouw?

en meestal zie ik bij laptops alleen de specs van processor en videokaart duidelijk beschreven de rest is nogal beperkt qua info zijn daar nog dingen waar ik op moet letten.

ik hoor het graag :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 18:15
ben een beetje aan het rondkijken en dan kom ik hier op uit. beide laptops zijn ongeveer het zelfde
de msi een snellere videokaart de asus een iets snellere procesor, asus heeft wel een type C waar je ook beeld over kan versturen dat is volgens mij wel makkelijker met een docking station of zie ik dat verkeerd?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1LaptopsAsus ROG Strix G15 G512LV-HN188T-BE (Azerty toetsenbord)€ 1.270,95€ 1.270,95
1LaptopsMSI GL65 9SFX-466NL€ 1.299,-€ 1.299,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.569,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbosity
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-10-2024
Rond dat bedrag heb je ook nog de Lenovo Legion met een betere AMD processor en de overige specs zijn vergelijkbaar

pricewatch: Lenovo Legion 5 15ARH05H (82B1003EMH)[/td]