Verwijderd
ja, anders zou het zinloos zijn geweest om 'em te ontwerpen 
Is (nog) nergens te krijgen, net als met de 2.1 set, die was ook nergens te koop. Behalve hier: : www.audioimport.nl
Is (nog) nergens te krijgen, net als met de 2.1 set, die was ook nergens te koop. Behalve hier: : www.audioimport.nl
Ik heb even verder gekeken op die site en ben een paar interessante tower speakers tegen gekomen
Klipsch RF3 - bassreflex - piekvermogen 600W - tweater en 2x woofer, kantelpunt 1975Hz
prijs $ 800
Klipsch RP3 - gesloten kast - drieweg - kantelpunt 2750Hz en 90Hz
prijs $ 1500

Zijn dit normale prijzen voor exceptioneel goede speakers, dus als je de helft wilt betalen dat dat dan hoorbaar minder natuurgetrouw is
Klipsch RF3 - bassreflex - piekvermogen 600W - tweater en 2x woofer, kantelpunt 1975Hz
prijs $ 800
Klipsch RP3 - gesloten kast - drieweg - kantelpunt 2750Hz en 90Hz
prijs $ 1500
Zijn dit normale prijzen voor exceptioneel goede speakers, dus als je de helft wilt betalen dat dat dan hoorbaar minder natuurgetrouw is
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Alhoewel het amerikaanse bedrijf "The world of theater" dan wel een leuke aanbieding heeft:
2x RF3 tower, 1x center, 2x surround, subwoofer
Voor in totaal $1500, dus fl 3500 heb je een waanzinnig gaaf surround systeem. Dealers in NL??
2x RF3 tower, 1x center, 2x surround, subwoofer
Voor in totaal $1500, dus fl 3500 heb je een waanzinnig gaaf surround systeem. Dealers in NL??
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
hmmm, heb een mailtje naar audioimport gestuurd, tis nu afw88 
heb btw 4.1 niet op hun site zien staan, maar maybe wie weet dat ze hem hebben
heb btw 4.1 niet op hun site zien staan, maar maybe wie weet dat ze hem hebben
De 4.1 was in Nederland te krijgen bij Audio Import en stond ook in de pricewatch, net als de 2.1
Sinds die review van gisteren staat de 2.1 er weer in, maar de 4.1 nog steeds niet volgens mij.
Wat ik echter niet snap is dat deze set alleen gemaakt is voor 110V, dus voor de US.
Wat weer wel een lichtpunt is is het feit dat ze een maand geleden de 5.1 aangekondigd hebben. De heeft 5x 60W satellieten en een 200W sub.(4.1 en 2.1 hebben een 160 W sub.)
Deze wordt wel verkrijgbaar in een 220V versie. Prijs? tussen de 1000 en 1300 gulden schat ik.
Meer info kun je hier en hier vinden
Sinds die review van gisteren staat de 2.1 er weer in, maar de 4.1 nog steeds niet volgens mij.
Wat ik echter niet snap is dat deze set alleen gemaakt is voor 110V, dus voor de US.
Wat weer wel een lichtpunt is is het feit dat ze een maand geleden de 5.1 aangekondigd hebben. De heeft 5x 60W satellieten en een 200W sub.(4.1 en 2.1 hebben een 160 W sub.)
Deze wordt wel verkrijgbaar in een 220V versie. Prijs? tussen de 1000 en 1300 gulden schat ik.
Meer info kun je hier en hier vinden
Die aanbieding is een hele HiFi set. Dus te koppelen aan een 5.1 versterker die je (hopelijk via een digitale overbrenging) ook wel aan je PC kan aansluiten, maar pc-speakertjes... neeOp zondag 12 augustus 2001 11:13 schreef Genotix het volgende:
3500 piek voor een paar pc speakertjes
mkay,
dan is het te begrijpen. Maareh waarom zoveel geld, als dat op je compu aangesloten gaat zitten, en ik neem aan dat FireSNAKE al een stereo heeft, en alleen maar pc-speaks wilt hebben.
| I've got permission to color outside the lines |
nja... wil gewoon ff goeie surround setje op me comp
en ja toen zag ik die boxjes, zit er ook aan te denken om een 5.1 setje te kopen en dan daarna ff een ddolby decoder (anders werkt de center niet toch?). Die zijn idd wat krchtiger geloof ik.
heeft iemand trouwens klipsch promedia setje?
En dat geloof jij ?Op zondag 12 augustus 2001 11:17 schreef Vleermuis het volgende:
De heeft 5x 60W satellieten en een 200W sub.(4.1 en 2.1 hebben een 160 W sub.)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ff een update, ze hebben promedia 4.1 bij audioimport.nl, maar het is nu uit voorraad... naja ik w8 wel ensouw
prijs: 900 piek + 25 piek rembours
prijs: 900 piek + 25 piek rembours
wat ik me dus afvroeg zijn er btw. ook mensen die geinterreseerd zijn in die promedia speakertjes ofsouw? en ook die hem gaan kopen?
Pagina: 1