Domeinnaam ervaringen Regery.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-09 19:48
Ik zit te kijken om voor een op te starten bedrijfje alle europese landen te registreren.
Voor zeldzame domeinnamen is TransIP veel te duur. Als ik dan toch verder ga kijken dan maar al mijn domeinnamen daar weg halen. In totaal gaat het zo'n 50/60 domeinnamen zijn.
OVH komt qua prijs goed uit de bus en ik kan er wat ervaringen over vinden dat ze OK zijn.
Regery.com komt NOG voordeliger uit mn lijstje.
3.99 €/yr is niet veel voor .nl
2.59 €/yr voor .ru al helemaal niet..
Ze zijn in alles het goedkoopste wat ik kan vinden en hebben óók veel extensies die anderen niet aanbieden.

Maar ik kan geen ervaringen vinden met dit bedrijf.
Iemand hier die werkt met Regery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 15:27
Ik heb al mijn belangrijke domeinnamen bij TransIP onder gebracht, die wil ik niet kwijt raken door het gebruik van een of andere vage registry. Voor minder belangrijke heb ik 4-5 budget registars en kijk ik op tld-list.com welke het goedkoopst is.

Regery is een Oekraïnse registar, met de spanningen tussen Ukraïne en Rusland kan je zelf afvragen hoe slim het is om .ru's bij een Oekraïns bedrijf te registreren

[ Voor 25% gewijzigd door GrooV op 23-11-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
GrooV schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:32:
Ik heb al mijn belangrijke domeinnamen bij TransIP onder gebracht, die wil ik niet kwijt raken door het gebruik van een of andere vage registry. Voor minder belangrijke heb ik 4-5 budget registars en kijk ik op tld-list.com welke het goedkoopst is.

Regery is een Oekraïnse registar, met de spanningen tussen Ukraïne en Rusland kan je zelf afvragen hoe slim het is om .ru's bij een Oekraïns bedrijf te registreren
.ru is niet zo boeiend. Meer met de gedachte 'registreer maar, de webshop erop kopieren en zie maar of het toevallig loopt'.
Het gaat vooral over .nl .eu en wat .be.de.fr.es.it. Die laatsten zijn vooral duur bij Transip. Ook bij Versio is een .es gewoon 20 piek. Regery 5 euro...

En als je hun DNS niet gebruikt is uptime ook niet belangrijk toch? Want de nameservers staan in de TLDregisters? Dus eenmaal registreren en zij zijn alleen nog van belang bij het betalen van de factuur? Of doe ik dan een noob uitspraak? :D

[ Voor 13% gewijzigd door johan1989 op 23-11-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 15:27
Tja wat je zelf wil, het domein bezit je niet zelf, je hebt alleen een contract met een registar die dit voor jou doet. Vaak hebben die weer contracten met andere partijen om zo een groot aanbod TLD's te krijgen.

De registar is dus verantwoordelijk voor jouw domein, vaak inclusief DNS servers maar die kan je ergens anders hosten. Ook kan een registar moeilijk doen bij het verhuizen van een domein.

Kwa performance of uptime maakt het inderdaad niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 10:26
Met een dergelijk aantal <100 kan het wellicht ook nog uit om bij OpenProvider een Basic Membership af te nemen en de URL's tegen kostprijs te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
LukeS schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:41:
Met een dergelijk aantal <100 kan het wellicht ook nog uit om bij OpenProvider een Basic Membership af te nemen en de URL's tegen kostprijs te registreren.
Wauw!
Da's nog goedkoper dan Regery. Onvoorstelbaar.
Voel me nu terugkijkend ineens genaaid door TransIP.. |:(

Thanks voor de tip. Ik denk dat dit m gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
johan1989 schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:20:
[...]

Wauw!
Da's nog goedkoper dan Regery. Onvoorstelbaar.
Voel me nu terugkijkend ineens genaaid door TransIP.. |:(

Thanks voor de tip. Ik denk dat dit m gaat worden.
De basic memberships hebben dit weekend 50% korting, dus misschien een mooi moment om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan1989
Precies wat ik heb gedaan inderdaad :)
Ben jij toevallig de baas daar of werkzaam daar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
johan1989 schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:59:
Precies wat ik heb gedaan inderdaad :)
Ben jij toevallig de baas daar of werkzaam daar? ;)
Helaas niet ;), maar ik maak er nu wel gebruik van.
Pagina: 1