Hi iedereen,
Na jaren tevreden te zijn met het geluid uit m'n Sony KD-49XE9005 televisie, ben ik toch op zoek naar een audio upgrade. Over het algemeen gebruiken we de tv en audio voor Netflix, films, gamen op PS4 en Switch en leuk achtergrond muziekje op de zondagmiddag via radio of usbtje/ipodje. Connectie met spotify etc. is niet een vereiste.
Ik wil ongeveer 1000,- euro ervoor uitgeven.
Zelf zat ik eerst rond te kijken naar soundbars, zoals de Samsung HW-Q90R, maar lees en hoor dat je voor dat budget meer bang for buck krijgt met een receiver en losse boxen. De Teufel Ultima 40 Surround 5.1 set had ik even op het oog, maar die twee grote vloerstaande luidsprekers krijg ik niet verkocht aan m'n vriendin
Visualisatie voor woonkamer situatie: Uiteraard zijn er ook stopcontacten vrij bij de televisie zelf.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EwIyLvl6JpsINbxiHZEyWuxS.jpg?f=user_large)
Ben benieuwd of jullie mij kunnen adviseren!
Na jaren tevreden te zijn met het geluid uit m'n Sony KD-49XE9005 televisie, ben ik toch op zoek naar een audio upgrade. Over het algemeen gebruiken we de tv en audio voor Netflix, films, gamen op PS4 en Switch en leuk achtergrond muziekje op de zondagmiddag via radio of usbtje/ipodje. Connectie met spotify etc. is niet een vereiste.
Ik wil ongeveer 1000,- euro ervoor uitgeven.
Zelf zat ik eerst rond te kijken naar soundbars, zoals de Samsung HW-Q90R, maar lees en hoor dat je voor dat budget meer bang for buck krijgt met een receiver en losse boxen. De Teufel Ultima 40 Surround 5.1 set had ik even op het oog, maar die twee grote vloerstaande luidsprekers krijg ik niet verkocht aan m'n vriendin
Visualisatie voor woonkamer situatie: Uiteraard zijn er ook stopcontacten vrij bij de televisie zelf.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EwIyLvl6JpsINbxiHZEyWuxS.jpg?f=user_large)
Ben benieuwd of jullie mij kunnen adviseren!
[ Voor 4% gewijzigd door Eddzdead op 23-11-2020 11:50 ]