Adobe InDesign - Tabs laat applicatie crashen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sliep-008
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11-2020
Kan iemand mij helpen met het volgende:
Ik werk veel met Indesign, daarin gebruikt ik veel de "Tabs" optie. Bij het aanklikken van de Tabs wordt Indesign plotseling afgesloten met een foutrapport. Ik heb Indesign al afgesloten en opnieuw geprobeerd. Maar hij blijft Indesign afsluiten. Weet iemand wat er fout gaat?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-07 22:25

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Als het aanklikken van een functie de applicatie laat crashen doe je zelf niets verkeerd natuurlijk, dan zit er achter de schermen iets niet goed.

Eerste stap zou zijn om InDesign opnieuw te installeren om te zien of dat het probleem verhelpt.

Als je verder van ons suggesties verwacht helpt het als we weten waar we mee te maken hebben, welk OS draai je, welke versie van InDesign, etc. Zie ook de QuickStart.

Zonder die informatie kunnen we verder weinig zinnigs zeggen.

[Edit]
Ik heb de titel veranderd zodat deze het probleem wat duidelijker weergeeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 23-11-2020 22:51 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-07 20:12
Je kan ook de preferences resetten door bij het opstarten meteen na aanklikken van de applicatie Ctrl+Alt+Shift (Mac: Command + Option + Shift) ingedrukt te houden. Dit werkt universeel voor alle Adobe programma's.
Controleer ook of het in je bestaande document zit of ook in een nieuwe fout gaat. Ik heb voorheen ook wel gehad dat ik een InDesign document geheel opnieuw moest maken wegens vastlopers.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)