Seeh Hr++ glas

Pagina: 1
Acties:
  • 652 views

• EKorvemaker
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 11-12-2024
Hallo,

Komende week wordt er bij mij hr++ geplaatst. Het gaat in totaal om 14 ruiten. Moet ik dan ook van alle ruiten fotos maken voor de subsidieaanvraag? Of is van een paar ruiten genoeg? Op de bon staan de aantallen ook wel namelijk. Hoe hebben jullie dit gedaan. Want mijn glaszetter kent deze procedure niet dus ik zal zelf alles moeten gaan invullen. Hoeft hij alleen te tekenen.

Voor de spouwmuurisolatie regelt het bedrijf alles verder netjes dus daar heb ik geen werk van gelukkig.

Verwijderd

Je krijgt toch gewoon een factuur?

• EKorvemaker
Ja dat klopt. Maar ik zag op de rvo site dat je ook fotos moet toevoegen van het plaatsen. En dan denk ik je hoeft toch niet 14 verschillende foto's te maken van het plaatsen?

Verwijderd

EKorvemaker schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:08:
Ja dat klopt. Maar ik zag op de rvo site dat je ook fotos moet toevoegen van het plaatsen. En dan denk ik je hoeft toch niet 14 verschillende foto's te maken van het plaatsen?
Als je nu linkjes plaatst naar waar je wat hebt gelezen dan kunnen we eventueel meekijken.

• EKorvemaker
Dan formulier downloaden en daar staat het dan. Ruimte voor foto's

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Volgens mij is dat vooral om te voorkomen dat je ruiten gaat bestellen voor de subsidie en die vervolgens weer doorverkoopt aan/via een bevriende aannemer of op Marktplaats. Ze willen dus zien dat de ruiten ook daadwerkelijk zijn geplaatst.

(Ik kan mij herinneren dat er in het verleden ook subsidie was voor het aanbrengen van isolatie en dat die subsidie ongeveer even hoog was als de goedkoopste glaswol uit de bouwmarkt. Ik heb toen ook een forse lading glaswol gekocht met de bedoeling om de vloer te isoleren, maar dat was er uiteindelijk niet meer van gekomen. Heeft dus jarenlang in de kelder liggen te verstoffen, terwijl ik de subsidie al binnen had. Zulk soort situaties willen ze niet meer.)

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:32

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Meestal is een overzichtfoto van de betrefende gevel tijdens de werkzaamheden (bv incl steiger) en een paar detail foto's (bv van een sticker) icm de factuur prima.
Is het trouwens niet veel meer werk om een topic te maken dan om een paar extra foto's toe te voegen? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 23-11-2020 11:04 ]

• EKorvemaker
Hahaha nou dat valt mee hoor. Hoopte alleen op iemand die hetzelfde heeft met meer dan 10 ruiten of die alles fotografeerde. Het komt vast goed :)

• Erwin_83
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:37
Foto'a per gevel maken, als de stickers nog op de ramen zitten. Dan ben je al een heel eind toch.

Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun. EDIT 22-09-21 de (gevaarlijke) gasleiding in opdracht van Liander verwijderd.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-01 16:44
Goed, het is niet de bedoeling dat voor elk los klein vraagje snel een topic geopend wordt. Niets weerhoudt je ervan om even bij RVO navraag te doen.

Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.