Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor PS5 die ook geschikt is voor thuiswerken/macbook air

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BertP
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-04 08:29
Ik zoek een?
Monitor waar ik mee kan thuiswerken en aansluiten op mijn macbook air, daarnaast moet hij ook geschikt zijn voor mijn Ps5..

Er zijn (voor zover ik ben tegengekomen in mijn zoektocht) nog erg weinig monitoren die hdmi 2.1 hebben en als ze er zijn dan zijn ze heel prijzig. Het lijkt er op alsof deze markt zich nog moet gaan ontwikkelen voordat er een breed aanbod is van deze producten. Nu heb ik thuis een oled55C7V waar ik af en toe op game maar voor COD is het dat gewoon niet voor mij, het ziet er grafisch beter uit dan mijn 24" dell monitor maar een shooter op zo'n groot scherm werkt voor mij niet.

Voor een potje Fifa is het prima overigens. Mijn conclusie is eigenlijk dat ik op zoek moet naar een upgrade van de dell. Nu heb ik even rondgekeken in het gaming monitoren topic maar daar zie je veel ultrawide 21:9 (deze Xiaomi bijvoorbeeld) en dat lijkt niet zo'n goede match te zijn met de ps5 (vanwege de ondersteunde resoluties).

Idealiter zoek ik dus een scherm dat redelijk betaalbaar is ~350 euro (iets meer/minder kan). Waarbij ik redelijke futureproof ben en relaxed op kan thuiswerken, de ps5 op kan aansluiten en ook als 2e scherm voor mijn macbook air (m1) kan gebruiken.

Zelf kwam ik op deze uit: pricewatch: LG 27UL850-W Zilver

Maar ben ook benieuwd naar jullie mening, is het nu zonde om die 400 euro uit te geven en deze 2/3 jaar te gebruiken om dan de overstap naar een scherm met hdmi 2.1 te maken? Zijn er modellen die jullie kunnen adviseren?

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03:42

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde Waren. Ik verhuis het topic de correcte kant uit: CEA > CAA

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• BertP
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14-04 08:29
FeaR schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:08:
Monitoren vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Harde Waren. Ik verhuis het topic de correcte kant uit: CEA > CAA
@FeaR moet deze dan niet naar Videokaarten & Beeldschermen ?

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03:42

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Naar mijn weten zijn Aankoopadvies topics de vergaarbak van alles wat onder de hoofdcategorie valt, in deze is dat dan Componenten Aankoopadvies omdat het hier niet om een desktop of laptop gaat (de twee andere, specifiekere, aankoopadvies topics) van Harde Waren.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True