75/82/85 inch LED/PS5 budget

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay.Techgeek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 09:43
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik zoek een 75 of 75+ inch LED TV.
Tenzij er een veel betere 65 inch voor dit budget verkrijgbaar is.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil ergens tussen de 1000 en 1500 uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Ik ga alleen mijn AppleTV 4K voor films gebruiken en mijn PS5 voor gaming geen normale TV.
het liefst een TV die films en gaming goed kan weergeven in 4K HDR.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Ik ben deze tegengekomen
LG Nanocell 75NANO916NA iets meer dan 1500 maar nog ok.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik wil graag wat advies of er een redelijke grote scherm is binnen dit budget.

Beste antwoord (via Jay.Techgeek op 24-11-2020 19:28)

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De LG is ongeschikt voor HDR. De Sony KD-75XH90 is eigenlijk de enige keuze in grootformaat met jouw wensen en budget. MM heeft evt. nog een outlet model. Hier een goede review, toevallig ook van de 75''.

[ Voor 5% gewijzigd door benbaba op 23-11-2020 01:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De LG is ongeschikt voor HDR. De Sony KD-75XH90 is eigenlijk de enige keuze in grootformaat met jouw wensen en budget. MM heeft evt. nog een outlet model. Hier een goede review, toevallig ook van de 75''.

[ Voor 5% gewijzigd door benbaba op 23-11-2020 01:22 ]