Mijn moeder is op zoek naar een nieuwe televisie. Nou heb ik zelf dit weekend de 55CX aangeschaft, maar ik denk dat dit voor haar een klein beetje overkill is. Ik heb vrij weinig verstand van televisies en het aanbod is gigantisch, vandaar dat ik het lastig vind om een geschikte televisie voor haar uit te zoeken en hier graag advies in wil winnen.
Ik zoek een?
Een televisie van 49 of 50 inch groot.
Wat is je budget?
Tussen de 500 en 1.000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor reguliere televisie, Netflix, Disney+ en interactieve televisie van Ziggo. De smartfuncties zijn wel belangrijk, zodat ze vanuit de televisie zelf snel en gemakkelijk gebruik kan maken van dergelijke apps.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zal hieronder een paar televisies zetten die misschien een optie zijn, maar ik hoor hier graag feedback op (zowel positieve als negatieve):
- LG 49NANO866NA (2020)
- Sony KD-49XH9505
- Sony KD-49XH8599
- Sony KD-49XH8505
- Panasonic TX-49HXW944
- Panasonic TX-50HXW804
- Samsung QLED 4K 49Q80T (2020)
- Samsung QLED 4K 50Q64T (2020)
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik er verder nog aan toe zou willen voegen is dat ze het liefste wilt dat de televisie zwart is (Philips is bijvoorbeeld vrij vaak zilver), de televisie niet te dik moet zijn en dat hij van 2020 moet zijn, aangezien mij dat wel belangrijk lijkt met betrekking tot ondersteuning van het OS/de apps.
Ik zoek een?
Een televisie van 49 of 50 inch groot.
Wat is je budget?
Tussen de 500 en 1.000 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor reguliere televisie, Netflix, Disney+ en interactieve televisie van Ziggo. De smartfuncties zijn wel belangrijk, zodat ze vanuit de televisie zelf snel en gemakkelijk gebruik kan maken van dergelijke apps.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zal hieronder een paar televisies zetten die misschien een optie zijn, maar ik hoor hier graag feedback op (zowel positieve als negatieve):
- LG 49NANO866NA (2020)
- Sony KD-49XH9505
- Sony KD-49XH8599
- Sony KD-49XH8505
- Panasonic TX-49HXW944
- Panasonic TX-50HXW804
- Samsung QLED 4K 49Q80T (2020)
- Samsung QLED 4K 50Q64T (2020)
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik er verder nog aan toe zou willen voegen is dat ze het liefste wilt dat de televisie zwart is (Philips is bijvoorbeeld vrij vaak zilver), de televisie niet te dik moet zijn en dat hij van 2020 moet zijn, aangezien mij dat wel belangrijk lijkt met betrekking tot ondersteuning van het OS/de apps.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden