Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij komt in de huiskamer naast de bank. Voornamelijk gamen (Cyberpunk, Guild Wars 2, Fallout 76) beetje thuiswerken en zo nu en dan als media player laten fungeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ex monitor is 2k toch wel een beetje de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Steelseries Apex toetsenbord, Steelseries Rival. LG 27" ips 1080p. Hier komt nog vervanging voor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje volgt verderop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkgebonden ben ik op het moment niet. Als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen megakast. Koel, stil.
Ga je overklokken?
Niet echt mee bezig.
Wat verwacht je van ons?
Heb ik hiermee een beetje goede back for buck? Heb getracht een beetje her en der te "cherrypicken". Youtube reviews bekeken, maar de echte ervaringsdeskundigen zijn natuurlijk welkom. Bijvoorbeeld een goedkopere voeding, als hij maar goed werkt. Had begrepen dat sommige "Gold" voedingen soms beter zijn. Heb nu ook een Fractal kast. Vandaar dat er nu weer eentje in staat.
Hij komt in de huiskamer naast de bank. Voornamelijk gamen (Cyberpunk, Guild Wars 2, Fallout 76) beetje thuiswerken en zo nu en dan als media player laten fungeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ex monitor is 2k toch wel een beetje de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Steelseries Apex toetsenbord, Steelseries Rival. LG 27" ips 1080p. Hier komt nog vervanging voor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje volgt verderop
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merkgebonden ben ik op het moment niet. Als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen megakast. Koel, stil.
Ga je overklokken?
Niet echt mee bezig.
Wat verwacht je van ons?
Heb ik hiermee een beetje goede back for buck? Heb getracht een beetje her en der te "cherrypicken". Youtube reviews bekeken, maar de echte ervaringsdeskundigen zijn natuurlijk welkom. Bijvoorbeeld een goedkopere voeding, als hij maar goed werkt. Had begrepen dat sommige "Gold" voedingen soms beter zijn. Heb nu ook een Fractal kast. Vandaar dat er nu weer eentje in staat.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 373,89 | € 373,89 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 I PRO WIFI | € 212,90 | € 212,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle OC 10G | € 846,40 | € 846,40 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Light Tempered Glass Zwart | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15S chromax.black | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-32GTZNC | € 191,90 | € 191,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 116,- | € 116,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 106,90 | € 106,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.075,89 | ||
[ Voor 10% gewijzigd door Sosua op 22-11-2020 20:56 ]