In Mei heb ik een pc gekocht met een RTX 2070 super kaart. Aangezien ik nu op een 5 jaar oude BenQ 1080p 60hz monitor speel, is het tijd voor een upgrade.
Ik zoek een?
27 inch monitor met een resolutie van 1440p, 1ms en een refreshrate van 144hz. Ik heb daarmee niet perse wensen voor een bepaald paneel. G sync compatible zou natuurlijk fijn zijn, mits het in het budget past. Weet te weinig van freesync in combi met NVIDIA kaarten. Van HDR weet ik echt te weinig van.
Wat is je budget?
max 3 a 400 euro. (als het hoger dient te zijn voor deze videokaart, hoor ik het graag.)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de volgende modellen op het oog:
Gigabyte G27Q (Tweakers zegt G-Sync compatible, verkopers niet. Weet iemand of die G Sync compatible is?)
Link want onvindbaar elders: https://gamepc.nl/game-ac...ider-144hz-qhd-pro-gaming
MSI Optix MAG272QP - LED-Monitor
LG UltraGear 27GL83A-B Zwart
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In een systeem met de volgende specificaties:
AMD Ryzen 5 3600
RTX 2070 SUPER (Gigabyte)
B450 Gaming plus max
Corsair vengeance LPX 2x8gb ram 3000mhz
Seasonic core gold 650W voeding
Crucial P1 1TB m2 SSD
Sharkoon pure steel RGB wit
De monitor word bijna alleen gebruikt voor gaming en misschien soms wat video bewerking, Indesign of photoshop.
Ik zoek een?
27 inch monitor met een resolutie van 1440p, 1ms en een refreshrate van 144hz. Ik heb daarmee niet perse wensen voor een bepaald paneel. G sync compatible zou natuurlijk fijn zijn, mits het in het budget past. Weet te weinig van freesync in combi met NVIDIA kaarten. Van HDR weet ik echt te weinig van.
Wat is je budget?
max 3 a 400 euro. (als het hoger dient te zijn voor deze videokaart, hoor ik het graag.)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de volgende modellen op het oog:
Gigabyte G27Q (Tweakers zegt G-Sync compatible, verkopers niet. Weet iemand of die G Sync compatible is?)
Link want onvindbaar elders: https://gamepc.nl/game-ac...ider-144hz-qhd-pro-gaming
MSI Optix MAG272QP - LED-Monitor
LG UltraGear 27GL83A-B Zwart
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In een systeem met de volgende specificaties:
AMD Ryzen 5 3600
RTX 2070 SUPER (Gigabyte)
B450 Gaming plus max
Corsair vengeance LPX 2x8gb ram 3000mhz
Seasonic core gold 650W voeding
Crucial P1 1TB m2 SSD
Sharkoon pure steel RGB wit
De monitor word bijna alleen gebruikt voor gaming en misschien soms wat video bewerking, Indesign of photoshop.
[ Voor 1% gewijzigd door Finnnicolai op 22-11-2020 20:26 . Reden: Spelfouten ]