Na aanschaf A7 bleek bij gebruik van Ziggo Go app geen vloeiend beeld gegeven worden bv bij voetbalwedstrijden. Terug naar leverancier Mediamarkt die het probleem ook zag en gaf op mijn verzoek een nieuwe A7 mee. Echter hetzelfde probleem en derhalve Samsung app benaderd en probleem uitgelegd. Zij verwezen naar de leverancier. Wordt vervolgd. Wellicht zijn er meer gebruikers die problemen hebben met Samsugtablet in samenspraak met Ziggo Go.
Vraag
Alle reacties
Ik heb geen A7, maar de A7 is wel de goedkoopste uit de huidige line-up van Samsung.
Mogelijk is de hardware (zeker de processor) simpelweg niet snel genoeg?
Kan je ergens je CPU load zien?
Mogelijk is de hardware (zeker de processor) simpelweg niet snel genoeg?
Kan je ergens je CPU load zien?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
@Tontaron dit is geen aankoopadvies, maar betreft problemen met je tablet, ik verhuis je topic dus even van ATT naar ATB.
Zelfde probleem met de NPO app. NPO en Ziggo zijn voor zover bekend de enigste 2 apps die problemen geven met de videoweergave. (stotterend beeld)
Het vreemde is wel dat wanneer je de video's van de NPO app gewoon via de browser kijkt, je wel vloeiende weergave hebt.
En apps als YouTube en Twitch spelen ook gewoon vloeiend content af.
Ik heb het probleem voorgelegd bij de NPO maar deze geven als reactie dat het aan mijn tablet of internetverbinding zal liggen.
Ik vermoed zelf dat het iets van een slechte codec is die in de app zit verwerkt.
Bij de reviews van de tablet is iemand die een oudere versie van de Ziggo Go app heeft getest, en deze schijnt wel gewoon vloeiend af te spelen.
Het lijkt me dan ook sterk dat er tegenwoordig nog apparatuur op de markt komt wat moeite zou hebben met wat simpele video's afspelen.
Het vreemde is wel dat wanneer je de video's van de NPO app gewoon via de browser kijkt, je wel vloeiende weergave hebt.
En apps als YouTube en Twitch spelen ook gewoon vloeiend content af.
Ik heb het probleem voorgelegd bij de NPO maar deze geven als reactie dat het aan mijn tablet of internetverbinding zal liggen.
Ik vermoed zelf dat het iets van een slechte codec is die in de app zit verwerkt.
Bij de reviews van de tablet is iemand die een oudere versie van de Ziggo Go app heeft getest, en deze schijnt wel gewoon vloeiend af te spelen.
Het lijkt me dan ook sterk dat er tegenwoordig nog apparatuur op de markt komt wat moeite zou hebben met wat simpele video's afspelen.
Ik heb gisteren net een Tab A7 gekocht, NPO plus app draait probleemloos.
Ervaar dezelfe problemen met ziggo go, nos en canal digital app. Netflix en yt hebben geen problemen
Al met al, zouden jullie deze tablet wel adviseren voor jonge kinderen (2 en 4)? We hebben nu 2 ipad 2's en de jongste gooit er zojuist een aan diggelen.
Een nieuwe(re) Ipad is best aan de prijs. We gebruiken ze verder nergens voor. Alleen de kids met YT(for kids) en spelletjes.
de NPO en Ziggo app zou voor ons dus niet veel uitmaken. Als overige media / apps maar wel vloeiend werken..
De galaxy tab a7 lijkt dan op het moment de beste keus.
Een nieuwe(re) Ipad is best aan de prijs. We gebruiken ze verder nergens voor. Alleen de kids met YT(for kids) en spelletjes.
de NPO en Ziggo app zou voor ons dus niet veel uitmaken. Als overige media / apps maar wel vloeiend werken..
De galaxy tab a7 lijkt dan op het moment de beste keus.
@Fried Hier voor me kleine van 5 gekocht, met een bijpassens hoesje. Alle apps draaien vloeiend erop daar hoef je geen zorgen te maken, ziggo en npo werken hier prima (heb wel de 2020 editie gekocht en niet 2019)
[ Voor 12% gewijzigd door Amaze86 op 18-12-2020 04:00 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
@Anoniem: 579177 @Tontaron @M!chel weten jullie of er inmiddels een update is van de Ziggo app die ervoor zorgt dat het beeld wel vloeiend is? Wil een tablet voor mijn ouders kopen, maar die hebben wel Ziggo als tv aanbieder. (Hij is vandaag bij iBood in de aanbieding)
Heb geen Ziggo. Maar wel nog steeds haperingen bij NPO en Canal Digitaal app's. Bij de NPO app is het wat lastiger te zien, bij Canal Digitaal app duidelijk haperingen.
Youtube en gedownloade films op redelijk hoge kwaliteit afspelen geen problemen. Dus device kan het wel aan. Dus lijkt aan een combinatie te liggen van device en software?
Meer mensen melden het probleem en is één van de populairste tablets van het moment, dus hoop dat app makers wel op gaan lossen.
Youtube en gedownloade films op redelijk hoge kwaliteit afspelen geen problemen. Dus device kan het wel aan. Dus lijkt aan een combinatie te liggen van device en software?
Meer mensen melden het probleem en is één van de populairste tablets van het moment, dus hoop dat app makers wel op gaan lossen.
WP: Nibe AMS 20-6 / SMO40 / UKV100 serie. Afgifte: ZLTV radiatoren (Climarad Vita / Jaga Vertiga Hybrids)
Hier 1 gekocht om te proberen voor de kids. Npo, Ziggo, YouTube (for kids) en Netflix lijken goed te werken.
Meer staat er ook (nog) niet op 😅
Ben aan het kijken naar een nieuwe tablet voor m'n ouders.
Vraag me wel af waarom sommigen hier geen problemen melden met de Ziggo en NPO apps qua stotterend beeld en anderen wel? Is er soms een software update van Samsung geweest die nog niet iedereen geinstalleerd heeft?
Vraag me wel af waarom sommigen hier geen problemen melden met de Ziggo en NPO apps qua stotterend beeld en anderen wel? Is er soms een software update van Samsung geweest die nog niet iedereen geinstalleerd heeft?
Geen idee. Ik zit op update versie van 10-12-2020 van Samsung. Apps zijn ook up to date. Canal Digitaal hapert nog steeds vervelend. NPO gaat beter, maar kijkt ook niet lekker.Mr Magic schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:16:
Is er soms een software update van Samsung geweest die nog niet iedereen geinstalleerd heeft?
WP: Nibe AMS 20-6 / SMO40 / UKV100 serie. Afgifte: ZLTV radiatoren (Climarad Vita / Jaga Vertiga Hybrids)
ik moet er op terug komen.. NPO werkt niet helemaal lekker.Fried schreef op zondag 27 december 2020 @ 09:19:
Hier 1 gekocht om te proberen voor de kids. Npo, Ziggo, YouTube (for kids) en Netflix lijken goed te werken.
Netflix en youtube wel vlekkeloos..
NPO en Ziggo GO werken idd niet goed. Lijkt wel alsof er frames missen.
Netflix / YT / Prime werken wel prima. Duidelijk een software probleem.
Netflix / YT / Prime werken wel prima. Duidelijk een software probleem.
Heb het probleem nu iig bij Canal Digitaal (webcare.canaldigitaal@office.canaldigitaal.nl) en NPO (service.npo.nl) gemeld. Meld graag zelf ook nog een keer als je zelfde probleem hebt, helpt altijd om het meer prioriteit te geven.
Bij beide nog steeds zelfde probleem: video schokt. Mijn internet verbinding is goed, gewoon stabiele 60-70 mbit connectie. Ook binnen de apps de video op lagere kwaliteit zetten helpt niet. Gek genoeg via de browser (Chrome) op dezelfde tablet loopt alles prima, ook op hoge kwaliteit. Dus lijkt echt iets in de apps in combinatie met deze tablet.
Bij beide nog steeds zelfde probleem: video schokt. Mijn internet verbinding is goed, gewoon stabiele 60-70 mbit connectie. Ook binnen de apps de video op lagere kwaliteit zetten helpt niet. Gek genoeg via de browser (Chrome) op dezelfde tablet loopt alles prima, ook op hoge kwaliteit. Dus lijkt echt iets in de apps in combinatie met deze tablet.
Heb nog de net nieuwe Lenovo Tab P11 als alternatief geprobeerd. Helaas heeft deze tablet hetzelfde probleem met de genoemde apps. Beide hebben dezelfde Qualcomm Snapdragon 662 SoC. Het zal hem daar in zitten dan?
Zie zelf verder niet zoveel vergelijkbare alternatieven. Je komt bij oudere tablets uit zoals de Samsung A10 of de Lenovo M10 FHD. Maar voelt ook wat minder om die nog in 2021 te gaan kopen ivm met hoe lang je dan nog updates blijft krijgen. Verder de Lenovo Tab M10 HD, maar mindere/oudere MediaTek SoC en gekke 1280x800 resolutie.
Andere ideeën zijn welkom
Wachten op de app makers kan een tijdje duren. Van NPO heb ik alleen een melding terug: "Ik zal de informatie doorgeven aan onze technici, sowieso zijn deze bezig met het verbeteren van de app voor iOS".
Juist... iOS..... :-)
Zie zelf verder niet zoveel vergelijkbare alternatieven. Je komt bij oudere tablets uit zoals de Samsung A10 of de Lenovo M10 FHD. Maar voelt ook wat minder om die nog in 2021 te gaan kopen ivm met hoe lang je dan nog updates blijft krijgen. Verder de Lenovo Tab M10 HD, maar mindere/oudere MediaTek SoC en gekke 1280x800 resolutie.
Andere ideeën zijn welkom
Evt. de Lenovo Tab M10 Plus (2e generatie). Dit model is niet zo oud en heeft ook een resolutie van 2000x1200. Geeft geen Widevine L1, dus Netflix enkel in SD resolutie. Tablet is niet zo duur (ca. €170)Gerbenvl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:28:
Heb nog de net nieuwe Lenovo Tab P11 als alternatief geprobeerd. Helaas heeft deze tablet hetzelfde probleem met de genoemde apps. Beide hebben dezelfde Qualcomm Snapdragon 662 SoC. Het zal hem daar in zitten dan?
Andere ideeën zijn welkomWachten op de app makers kan een tijdje duren. Van NPO heb ik alleen een melding terug: "Ik zal de informatie doorgeven aan onze technici, sowieso zijn deze bezig met het verbeteren van de app voor iOS".
Wat enorm zonde van de tab A7 en Lenovo tab P11. Ben ook wel in de markt voor een budget tablet, maar ga hem niet kopen als ik niet fatsoenlijk Ziggo kan kijken
Dat heeft weinig zin, dit ligt aan de tablet en niet aan die appsGerbenvl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:33:
Heb het probleem nu iig bij Canal Digitaal (webcare.canaldigitaal@office.canaldigitaal.nl) en NPO (service.npo.nl) gemeld. Meld graag zelf ook nog een keer als je zelfde probleem hebt, helpt altijd om het meer prioriteit te geven.
weten jullie of dit probleem ook speelt met de NL ziet app?
op samsung forum wordt dit genoemd als oplossing: "Check adaptive brightness. Turning it ON eliminates lag during live streaming."
Wellicht proberen waard?
op samsung forum wordt dit genoemd als oplossing: "Check adaptive brightness. Turning it ON eliminates lag during live streaming."
Wellicht proberen waard?
[ Voor 57% gewijzigd door marteltor op 19-01-2021 01:12 ]
Hoe ben je hier zo zeker van? Andere streaming apps, zoals Netflix, Prime, Disney+ etc. werken wel vlekkeloos. Het zou mij niets verbazen dat het gewoon brakke apps zijn (of iig brak icm met deze chipset). Nederlandse providers zijn gewoon niet goed in streaming apps heb ik het idee.418O2 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:18:
[...]
Dat heeft weinig zin, dit ligt aan de tablet en niet aan die apps
De RTL XL app op mijn LG OLED 65C9 doet sinds maanden helemaal niets meer. Logo verschijnt bij opstarten en blijft daarop hangen. RTL is van de problemen op de hoogte, maar doen verder niets om het op te lossen, het interesseert ze gewoon niet. Terwijl er veel mensen last van hebben.
dat was ook met de Videoland app. En Videoland is van RTL. Dus zal zelfde probleem zijn. Na vele maanden hebben ze het bij Videoland eindelijk gefixed.Powder Toastman schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:35:
[...]
Hoe ben je hier zo zeker van? Andere streaming apps, zoals Netflix, Prime, Disney+ etc. werken wel vlekkeloos. Het zou mij niets verbazen dat het gewoon brakke apps zijn (of iig brak icm met deze chipset). Nederlandse providers zijn gewoon niet goed in streaming apps heb ik het idee.
De RTL XL app op mijn LG OLED 65C9 doet sinds maanden helemaal niets meer. Logo verschijnt bij opstarten en blijft daarop hangen. RTL is van de problemen op de hoogte, maar doen verder niets om het op te lossen, het interesseert ze gewoon niet. Terwijl er veel mensen last van hebben.
Maar goed, dit is niet gerelateerd aan de tablet. Volgens mij zijn er buiten Nederland ook mensen met deze klachten.
Ben nog altijd benieuwd of de oplossing 2 posts hierboven werkt.
Geprobeerd. Bij mij helaas geen nut.op samsung forum wordt dit genoemd als oplossing: "Check adaptive brightness. Turning it ON eliminates lag during live streaming."
Wellicht proberen waard?
Ook wel naar gekeken. Maar toch wat mindere SoC, en zie mensen in December / November nog steeds melden op Android 9 te zitten.Powder Toastman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:58:
[...]
Evt. de Lenovo Tab M10 Plus (2e generatie). Dit model is niet zo oud en heeft ook een resolutie van 2000x1200. Geeft geen Widevine L1, dus Netflix enkel in SD resolutie. Tablet is niet zo duur (ca. €170)
Hoe is het scherm van de P11 t.o.v. de A7?Gerbenvl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:28:
Andere ideeën zijn welkomWachten op de app makers kan een tijdje duren. Van NPO heb ik alleen een melding terug: "Ik zal de informatie doorgeven aan onze technici, sowieso zijn deze bezig met het verbeteren van de app voor iOS".
Zit namelijk te twijfelen tussen die 2 voor een tablet om allemaal academische papers op te lezen. Onyx boox note is inzoomen etc te sloom, s6lite te duur t.o.v. de bovenstaande 2, s5e vind ik te duur wat t is. IOs is een drama met pdfs over zetten en voor manga...
Ik heb daar niet specifiek naar gekeken. Alleen de streaming apps getest en daarna meteen retour gedaan toen die ook niet goed werkten.anoniem987654 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:46:
[...]
Hoe is het scherm van de P11 t.o.v. de A7?
Zit namelijk te twijfelen tussen die 2 voor een tablet om allemaal academische papers op te lezen. Onyx boox note is inzoomen etc te sloom, s6lite te duur t.o.v. de bovenstaande 2, s5e vind ik te duur wat t is. IOs is een drama met pdfs over zetten en voor manga...
P11 is natuurlijk tikje groter, kan een voordeel zijn als je dat prettig vindt. Resolutie is gewoon gelijk.
Ook de A7 van Samsung hier gekregen gisteren. Even getest, maar hij gaat maar terug.
Ziggo stotterd zoals bekent, maar ook Youtube (app) heeft gewoon laag kwaltieit beeld.
Mijn oude Nvidia Shield heeft beter beeld, maar is soms wat traag. Daarom wat nieuws.
Was destijds ook 200 euro, deze A7 ook, maar je levert er tegenwoordig aardig voor in.
Ziggo stotterd zoals bekent, maar ook Youtube (app) heeft gewoon laag kwaltieit beeld.
Mijn oude Nvidia Shield heeft beter beeld, maar is soms wat traag. Daarom wat nieuws.
Was destijds ook 200 euro, deze A7 ook, maar je levert er tegenwoordig aardig voor in.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Die herken ik niet op mijn A7. Wat bedoel je hier precies mee?Renegade666 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:28:
Maar ook Youtube (app) heeft gewoon laag kwaltieit beeld.
YouTube is bij mij gewoon vloeiend op de hoogste kwaliteit.
`@Gerbenvl
Ondanks dat ik hem (handmatig..) op 1080P zet, vind ik het niet scherp.
Maar hij is ondertussen retour. Ging mij voornamelijk om ziggo. Dat werkt niet goed, en na 4 maand heeft niemand van de partijen een oplossing, dus hou het nog wel met mijn oude.
Ga namelijk geen 400 euro voor een tablet uitgeven voor af en toe even toe kijken.
Ondanks dat ik hem (handmatig..) op 1080P zet, vind ik het niet scherp.
Maar hij is ondertussen retour. Ging mij voornamelijk om ziggo. Dat werkt niet goed, en na 4 maand heeft niemand van de partijen een oplossing, dus hou het nog wel met mijn oude.
Ga namelijk geen 400 euro voor een tablet uitgeven voor af en toe even toe kijken.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Het is zeker een Ziggo Go app probleem...
Als je via de Chrome browser naar Ziggo Go gaat geen haperingen
Tablet verdiend een betere waardering...helft in kosten vergeleken met een Ipad
Voor dit geld...zeker een van de krachtigere tablets die nu te koop is
En dan heb ik t nog niet over de batterij gehad....monsters...
Draait een uur langer dan de Ipad 2019 met non stop Youtube
Als je via de Chrome browser naar Ziggo Go gaat geen haperingen
Tablet verdiend een betere waardering...helft in kosten vergeleken met een Ipad
Voor dit geld...zeker een van de krachtigere tablets die nu te koop is
En dan heb ik t nog niet over de batterij gehad....monsters...
Draait een uur langer dan de Ipad 2019 met non stop Youtube
Kan iemand voor mij testen of de NLZiet app het wel goed doet? Dat is voor mij een dealbreaker...
Kan dit ook via Chrome benaderd worden ??
Zo ja....dan draait deze tablet het prima
gr J.P
Zo ja....dan draait deze tablet het prima
gr J.P
Zojuist mijn Lenovo p11 retour gestuurd. NPO en Ziggo Go beeld en geluid haperen nog altijd. Opnieuw installeren, herstarten etc helpt niet. Ik wacht wel totdat er een fix is.
Geen abo hier, dus kan dat niet checken. Of zit er ergens content in zonder inloggen?marteltor schreef op zondag 31 januari 2021 @ 00:20:
Kan iemand voor mij testen of de NLZiet app het wel goed doet? Dat is voor mij een dealbreaker...
Nee helaas. Wel een proefabonnement van een maand voor een cent maar dat is weer een gedoe...Gerbenvl schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:59:
[...]
Geen abo hier, dus kan dat niet checken. Of zit er ergens content in zonder inloggen?
Om Ziggo Go goed werkend te krijgen op deze tablet kan je als workaround de oude versie van de app installeren die wel goed werkt.
Dit is: Ziggo GO_v2.3.44 Prod_apkpure.com.apk
Download en installeer de APK. Zoek daarna de app op in de playstore. Klik hier niet op updaten, maar ga rechtsboven naar de 3 puntjes en zet de optie 'auto-update' uit.
Dit is: Ziggo GO_v2.3.44 Prod_apkpure.com.apk
Download en installeer de APK. Zoek daarna de app op in de playstore. Klik hier niet op updaten, maar ga rechtsboven naar de 3 puntjes en zet de optie 'auto-update' uit.
[ Voor 23% gewijzigd door nltweaker op 15-02-2021 09:52 ]
Ik heb zojuist een Lenovo Tab P11 aangeschaft en bij het kijken naar Ziggo Go of Videoland hapert die.
Netflix, Youtube en dergelijke allemaal geen probleem.
Via google chrome en dan naar Ziggo of Videoland kijken gaat wel gewoon goed alleen jammer genoeg niet via de apps.
Hopelijk komen ze snel met een oplossing.
Netflix, Youtube en dergelijke allemaal geen probleem.
Via google chrome en dan naar Ziggo of Videoland kijken gaat wel gewoon goed alleen jammer genoeg niet via de apps.
Hopelijk komen ze snel met een oplossing.
inmiddels toe aan de tweede tab A7. blijkbaar is een vingerhoedje water al voldoende om het scherm en alle ingewanden te slopen.... dat viel me behoorlijk tegen.
Ik lees dat het áánzetten van adaptive brightness en de power mode op Optimized zetten voor verschillende mensen de streamingproblemen oplost.
Ergens anders lees ik nog dat het volgende kan helpen:
Ik heb de tablet zelf niet, maar misschien heeft iemand hier nog wat aan.
https://r2.community.sams...yback/td-p/5790905/page/3I used to have the same problem on my Tablet A7. By going into the Power mode on the drop down I found it was set to medium power saving (70%) processor speed. I then set power mode option to Optimised. Additionally I went in Settings menu and turned ON adaptive brightness. This solved all my choppy video performance that I suffered prior to these settings. Good luck.
https://www.reddit.com/r/...msung_galaxy_tab_a7_2020/going into the developer settings, and toggling "Disable HW overlays"
Heb sinds een dag of twee ook een Galaxy Tab A7. Lekker snel ding en de Ziggo App werkt naar behoren, net als alle streaming apps
Ik denk dat het komt door de nieuwe update naar Android 11, die nu een paar dagen beschikbaar is.
Ik denk dat het komt door de nieuwe update naar Android 11, die nu een paar dagen beschikbaar is.
Maak nu gebruik van de meegeleverde Samsung internet browser
Ga naar Ziggo Go via de browser en vul je gegevens in
Draait perfect ....
Hoop dat ik iemand hier mee geholpen heb
Werkt minder goed via de chrome browser
Ga naar Ziggo Go via de browser en vul je gegevens in
Draait perfect ....
Hoop dat ik iemand hier mee geholpen heb
Werkt minder goed via de chrome browser
NLZiet en NPO geven inderdaad even stotterend beeld op de Lenovo P11 met Android 10. Video draaien op YouTube en Chrome gaat uistekend. Eigenlijk reden genoeg on hem terug the brengen naar de Mediamarkt.
Allemaal nog eens geprobeerd, maar maakt helaas geen verschil.brem schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:46:
Ik lees dat het áánzetten van adaptive brightness en de power mode op Optimized zetten voor verschillende mensen de streamingproblemen oplost.
[...]
https://r2.community.sams...yback/td-p/5790905/page/3
[...]
https://www.reddit.com/r/...msung_galaxy_tab_a7_2020/
De NPO App lijkt het ondertussen trouwens wel weer prima te werken, is dat bij anderen ook zo?
Heb het probleem alleen nog bij de Canal Digitaal app.
Op de Lenovo Tab P11 Plus werkt Canal Digitaal TV en ook NPO trouwens wel prima. Heeft ook een andere SoC, dus zal daar wel mee te maken hebben.Gerbenvl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:28:
Heb nog de net nieuwe Lenovo Tab P11 als alternatief geprobeerd. Helaas heeft deze tablet hetzelfde probleem met de genoemde apps.
Ik heb dit probleem ook al meer dan een jaar, wordt er iedere keer weer gek van.
De oorzaak zit volgens mij niet in de Ziggogo & NPO apps, want ook in USA zijn er gebruikers die de problemen melden met Youtube TV & ITV. Beide ook streaming diensten.
Als je je vinger op het scherm houdt dan stopt het "stotteren" direct, zodra je je vinger van het scherm afhaalt begint het stotteren direct weer.
Bij Samsung hebben ze het probleem erkent. Eerder hadden ze het ticket gesloten, maar later weer heropent omdat het probleem nog niet verholpen was.
Ik blijf hopen op een oplossing vanuit Samsung.
Lang heb ik gedacht dat dit een probleem was van Ziggo, maar nu geloof ik echt dat het een Samsung probleem is. Helaas geen mogelijkheid om de tablet nog terug te sturen. Zit erover te denken iets van een klein klemmetje te maken dat mijn "vingerdruk" nabootst, maar wel een beetje sneu dat dit nodig is om vloeiend beeld te krijgen.
De oorzaak zit volgens mij niet in de Ziggogo & NPO apps, want ook in USA zijn er gebruikers die de problemen melden met Youtube TV & ITV. Beide ook streaming diensten.
Als je je vinger op het scherm houdt dan stopt het "stotteren" direct, zodra je je vinger van het scherm afhaalt begint het stotteren direct weer.
Bij Samsung hebben ze het probleem erkent. Eerder hadden ze het ticket gesloten, maar later weer heropent omdat het probleem nog niet verholpen was.
Ik blijf hopen op een oplossing vanuit Samsung.
Lang heb ik gedacht dat dit een probleem was van Ziggo, maar nu geloof ik echt dat het een Samsung probleem is. Helaas geen mogelijkheid om de tablet nog terug te sturen. Zit erover te denken iets van een klein klemmetje te maken dat mijn "vingerdruk" nabootst, maar wel een beetje sneu dat dit nodig is om vloeiend beeld te krijgen.
Is hier recent nog iets nieuws over gemeld? Ik heb sinds een paar dagen de officiële F1 tv-app geïnstalleerd en deze geeft dezelfde problemen als de app van Ziggo.
Gezien de eerdere berichten is dit issue dus inderdaad gerelateerd aan de Tab.
Gezien de eerdere berichten is dit issue dus inderdaad gerelateerd aan de Tab.
Pagina: 1