Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• commandoprime
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-01 12:30
Mijn vraag
Mijn vrouw haar laptop detecteert een nieuwe Crucial MX500 niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI CR61 M2 (laptop)
Crucial MX500

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Crucial werkt wel in mijn desktop pc.
De laptop detecteert de oude hardeshijf wel.
De laptop detecteert ook een oude Kingston HyperX 3K SSD 2.5" 120GB
De laptop detecteert een WD Blue SSD 2,5" (3D v-nand (TLC)) 500GB dan weer niet.

De SSD's die hij niet detecteert, detecteert hij al niet in de BIOS. Hij geeft dan aan dat deze Empty is.

Helaas kon ik op Google geen oplossing vinden. Dus hopelijk kan iemand hier mij verder helpen.

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:07

nelizmastr

Goed wies kapot

BIOS al helemaal up to date? Daar zitten vaak verbeteringen in qua compatibiliteit met hardware.

I reject your reality and substitute my own

• commandoprime
De BIOS nog niets mee gedaan. Op de website van MSI staat maar 1 versie. Ik twijfel of er uberhaupt een update is, maar als ik het verkeerd heb hoor ik dat graag.

• commandoprime
Ik heb de BIOS bijgewerkt. Dit werkt helaas niet.

• commandoprime
Inmiddels is op magische wijze het probleem verdwenen en zag hij de SSD wel. Vraag mij niet waarom. Maar bedankt voor het meedenken!

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True