Hallo Allemaal,
Voor het eerst in mijn leven ga ik (samen met een kennis) een game-pc bouwen. Ik kom van een Acer Nitro 5 laptop. Maar omdat ik nu mijzelf toch niet meer veel verplaats is het tijd voor een desktop. Hieronder de antwoorden op de vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games spelen zoals 'Hell Let Loose', Total War games, Battlefield 5. Het is de bedoeling dat het lekker soepel loopt op medium. Verder ga ik niet streamen of wat dan ook. Ook ben ik niet van plan om te gaan overclocken. Daarnaast (ik weet dat het niet aan te raden is) wil ik mijn pc via Wi-Fi verbinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de €1300,- gaan kosten. Iets meer is geen probleem, en iets minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm en toetsenbord + muis etc. Niets bijzonders
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor nu ga ik voor AMD omdat de prijs/kwaliteit beter schijnt te zijn. Een GeForce vind ik wel een must
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zou graag willen horen of er iets ongelofelijk overpowered of underpowered is. Heb ik ook nog meer koeling nodig of is dit zo goed? Volgens mij is het allemaal wel compatibel met elkaar, klopt dit?
Dus eigenlijk, wat zouden jullie doen als je zo'n build voor je ziet?
Hieronder de build:
Alvast bedankt voor de opmerkingen, en vraag wat je nodig hebt!
Groeten Hans
Voor het eerst in mijn leven ga ik (samen met een kennis) een game-pc bouwen. Ik kom van een Acer Nitro 5 laptop. Maar omdat ik nu mijzelf toch niet meer veel verplaats is het tijd voor een desktop. Hieronder de antwoorden op de vragen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil games spelen zoals 'Hell Let Loose', Total War games, Battlefield 5. Het is de bedoeling dat het lekker soepel loopt op medium. Verder ga ik niet streamen of wat dan ook. Ook ben ik niet van plan om te gaan overclocken. Daarnaast (ik weet dat het niet aan te raden is) wil ik mijn pc via Wi-Fi verbinden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de €1300,- gaan kosten. Iets meer is geen probleem, en iets minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm en toetsenbord + muis etc. Niets bijzonders
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor nu ga ik voor AMD omdat de prijs/kwaliteit beter schijnt te zijn. Een GeForce vind ik wel een must
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zou graag willen horen of er iets ongelofelijk overpowered of underpowered is. Heb ik ook nog meer koeling nodig of is dit zo goed? Volgens mij is het allemaal wel compatibel met elkaar, klopt dit?
Dus eigenlijk, wat zouden jullie doen als je zo'n build voor je ziet?
Hieronder de build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 315,05 | € 315,05 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B550M-A (WI-FI) | € 108,88 | € 108,88 |
| 1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming GeForce RTX 2060 6GB GDDR6 | € 335,88 | € 335,88 |
| 1 | Behuizingen | Antec NX500 | € 58,95 | € 58,95 |
| 2 | Geheugen intern | Crucial CT2K4G4DFS6266 | € 32,95 | € 65,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 - V2 - Full Modular | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 250GB | € 62,41 | € 62,41 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.149,92 | ||
Alvast bedankt voor de opmerkingen, en vraag wat je nodig hebt!
Groeten Hans