Aankoopadvies TV PS5

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarketingMarcel
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-03-2021
Hallo Tweakers community,

Helaas heb ik nog geen PS5 weten te kopen, maar dit ben ik wel van plan zodra dit mogelijk is.

Probleem is dat mijn TV inmiddels 7 jaar oud is, wat dus ook vervangen moet worden om optimaal te genieten van de kwaliteiten van de nieuwe console. Ik weet alleen niet goed welke TV ik het best kan gaan kopen. Ik weet dat ik 120fps@4k mogelijkheden wil (dus hdmi 2.1), ik ben ervan op de hoogte dat er voorlopig weinig games zijn die dit ondersteunen, maar het idee is dat deze TV (net zoals de vorige) lang mee zal gaan. Ook zou ik graag een TV willen die niet groter is dan 55 inch, aangezien ik deze in mijn slaapkamer zal gaan zetten. Qua prijs hoop ik een mooie TV te kopen voor maximaal €800. Ik hoop wat mooie TV's te vinden, die door mijn eisen misschien boven de €800 zullen kosten, en deze tijdens black friday te kunnen kopen.

Ik heb al gekeken naar TV's die passen bij mijn wensen, maar doordat ik soms bijvoorbeeld zie dat sommige TV's niet goed voor gaming zijn, hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen.

In het kort, welke TV is ideaal voor gamen op de PS5 (120fps@4k), maximaal 55 inch en kost ongeveer €800. Als er goede opties zijn die meer kosten zijn die ook zeker welkom, dan zal ik de black friday deals extra goed in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. Op GoT verwachten we minimaal een short list. Eisen en een budget noemen (zogenaamd boodschappenlijstje) is te weinig. Sowieso zou ik eens een blik werpen in Consumentenelektronica Aankoopadvies, grote kans dat je een topic vindt met dezelfde vraag. Topics rond Black Friday schieten als paddenstoelen uit de grond.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.