Ontgrendelen iPad

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teus de haas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-11-2020
Mijn vraag
...
Hoe kan ik mijn iPad ontgrendelen zonder wachtwoord en verificatiecode
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...al uur met Apple aan de lijn gezeten, kunnen me niet verder helpen zonder aankoopbewijs.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als het gaat om een iCloud lock, en Apple geeft aan dat ze het niet voor je kunnen/willen doen dan is het antwoord simpel: niet.

Iedere andere mogelijkheid om dit eventueel te kunnen doen is niet toegestaan op dit forum.

[ Voor 16% gewijzigd door spone op 22-11-2020 17:43 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat voor een model iPad hebben we 't hier over? De oudere types kun je nog vrij simpel op 'Scherm Vergrendelen: Nooit' zetten. Met Touch/Face -ID aware modellen wordt dat wat lastiger.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Teus de haas schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:38:
Mijn vraag
...
Hoe kan ik mijn iPad ontgrendelen zonder wachtwoord en verificatiecode
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...al uur met Apple aan de lijn gezeten, kunnen me niet verder helpen zonder aankoopbewijs.
Dat gaat niet.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Niet.

En terecht dat Apple nee geeft, hoe kunnen ze weten dat jij de legitieme eigenaar bent.. en het zelfde geld natuurlijk voor hier, hoe weten wij dat jij de rechtmatige eigenaar bent?

Beste kans. Kijken of je de aankoop bon kan vinden op vragen bij de winkel... Of het bewijzen door je pin betaling.

[ Voor 17% gewijzigd door jack zomer op 22-11-2020 17:49 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teus de haas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-11-2020
Ben dus al bij 3 mediamarkten geweest heb hem destijds contant betaald.
En niet op naam geregistreerd 🤦🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:23

Wish

ingwell

Teus de haas schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:54:
Ben dus al bij 3 mediamarkten geweest heb hem destijds contant betaald.
En niet op naam geregistreerd 🤦🏻
Wel een factuur?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Je hee hoeft maar bij een winkel te zijn.. waar je hem hebt gekocht.
Je kan het misschien nog bij de klantenservice proberen.
Maar dan moet je in elk geval de dag exact weten, en vermoedelijk ook een richttijd...

En je moet iemand treffen die voor je wilt gaan zoeken in de systemen

Wat mij logisch lijkt is dat op de bon ook het serienummer heeft gestaan,.dus als ze een bon vinden. Kunnen ze zelf controleren of dat de appel is in jou eigendom... Tuurlijk betekent dat niet perse dat jij de rechtmatige eigenaar bent, maar gecombineerd met dag van aankoop een redelijk nauwkeurig tijd van aankoop. Zou het je heel misschien iets kunnen opleveren

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
In het vervolg dus zoveel mogelijk met pin betalen. Bij de MediaMarkt kun je ook gratis clublid worden. Dan bewaren ze de aankoopbewijzen digitaal voor jou. Als je alles voortaan online koopt krijg je sowieso een digitale factuur. Vaak krijg je die zowel in de mail als in het portaal van de webwinkel. Volgens mij krijg je ze ook nog bij de levering, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik eigenlijk al het papierwerk meteen weggooi. Als je toch alles fysiek wilt blijven kopen en contant wilt betalen, dan zou ik altijd om een bonnetje vragen en deze thuis scannen en de scan backuppen (google drive o.i.d of twee USB-sticks en op je computer).

Overigens wat is nou precies het probleem? Volgens mij komt er niet zo maar een iCloud-lock op. Staat er echt een iCloud-lock op of ben je gewoon je pincode vergeten? Indien je je pincode vergeten bent: https://support.apple.com/nl-nl/HT211078 . Misschien kun je ook nog wat meer informatie geven over welke iPad het is, welk OS je draait en enkele foto's van het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Sorry, maar hier kunnen we je niet mee helpen op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.