Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• im33ltje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2020
mijn vraag; is er een smartwatch die, nadat ik hem heb ingesteld naar behoren, een dag lang kan doorgaan zónder bluetooth verbinding met mijn telefoon? Bijv via wifi ofzo? Het gaat erom dat de tijd en hartslag en googlekalender kan gebruiken. 's avonds zou ik hem dan een uurtje bluetooth verbinden met mijn telefoon voor synchronisatie.

Toelichting: Ik overweeg namelijk een smartwatch aan te schaffen, maar vooral voor de tijd, om de app Sectograph te kunnen runnen, en hartslag bij te houden. integratie met facebook, sms en bellen maakt me echt niet uit. (waarom dan een smartwatch? nou.. niet-smart digitale horloges zijn gewoon echt heel lelijk en verassend duur)

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb een Android telefoon (galaxy note 10 lite)

[ Voor 6% gewijzigd door im33ltje op 22-11-2020 14:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:34
Moet het via wifi?
Via bluetooth ken ik het wel:
Ik weet dat mijn vriendin vaak weg is van haar mobiel, en zodra ze terug in de buurt komt krijgt ze ineens allemaal vibraties met "goed gedaan, je hebt zoveel stappen gezet" etc. (Dat heeft ze zelf ingesteld, om te zorgen dat je elke dag 12k stappen zet). Die van haar heeft geen geintegreerde GPS, dus daarvoor heeft ie wel een mobiel nodig...

en weg gaan van mobiel vs bluetooth uit hebben staan is natuurlijk ongeveer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@im33ltje Wat jij wil ondersteund bijna elke smartwatch. Sterker nog ze hebben geen verbinding nodig met Bluetooth, Wifi of 4G om de tijd en hartslag bij te houden.

Het lastige bij jou zit hem in standalone verbinding maken met Sectograph / Google Kalender.