Werking bosch i-dos systeem testen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Topicstarter
Hoi.

Is er een manier om het i-dos systeem te testen?
Ik ben pas verhuisd en meende dat ik eerst altijd het pompje hoorde nadat je het wasprogramma aanzet. Nu hoor ik niks.

Heb nu dus het systeem helemaal tot de rand gevuld, maar aangezien er dermate weinig wasmiddel gebruikt wordt tijdens het wassen, duurt het wel even voordat het verbruik zichtbaar is.

Is er een snelle manier om dit te testen?
Of kan iemand bevestigen dat je vlak nadat je de was aanzet, het pompje moet horen?

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:12
Deze dien je ten alle tijden te horen. Krijg je een klein rood icoontje te zien op het display?

Hier hoorde ik op een gegeven moment ook het pompje niet meer, waarbij er kort een klein rood icoontje branden. Contact opgenomen met de winkel waarna Bosch het pomp-gedeelte heeft vervangen. Dit heeft ongeveer een half jaar goed gewerkt echter pakt i-Dos sinds kort elke keer onnodig extra wasmiddel midden in het wasprogramma :/.

Je kan het testen door een wasprogramma te starten, dan zou je binnen een kwartiertje zeepschuim moeten zien. Wanneer je dit niet ziet kun je het pompgedeelte eraf halen, een bakje of iets dergelijks vullen met warm water en het pompgedeelte erin zetten zodat eventueel ingedikte/ gedroogde wasmiddel kan weken. En anders de winkel contacteren, je hebt ook recht op garantie na de aangegeven 2 jaar.