Wijzigen review.

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:41
Bij mijn laatste gegeven review ben ik vergeten het juiste artikel te selecteren. 8)7

Er stond de Sennheiser pc360 geselecteerd terwijl het de ryzen 2600x moest zijn. 7(8)7

Alvast bedankt!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@FORMERxZOMBIE kun je een link geven naar de review die weg mag? ik kan niet direct een V&A review over een "Sennheiser pc360 " van jouw terug vinden namelijk.

200 fish found!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Zeehond https://tweakers.net/aanbod/rating/886176/ ;)

@FORMERxZOMBIE We kunnen de geselecteerde advertentie niet wijzigen, het is wel mogelijk om de review te verwijderen maar dan zul je dus zelf een nieuwe review moeten plaatsen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
Is goed hoor; doe ik hem wel weer opnieuw plaatsen :)

Kan de advertentie voor de Sennheiser dan weer geactiveerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 13:57
Sorry maar hoe verwijder ik de beoordeling? Ik zie alleen bewerken, en daar kan ik het product niet aanpassen. Heb ook de verkeerde advertentie geselecteerd net als TS.

Het gaat om: V&A aangeboden: Game PC i7 4790K Quadcore, 4x 4,4GHZ Turbo Haswell ,32gb DDR3...

Ik wou een review schrijven over de koper van mijn advertentie voor de i7-4790k.

[ Voor 56% gewijzigd door Saitama op 05-12-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
FORMERxZOMBIE schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:04:
Is goed hoor; doe ik hem wel weer opnieuw plaatsen :)

Kan de advertentie voor de Sennheiser dan weer geactiveerd worden?
Waarom moet de advertentie weer geactiveerd worden?
Saitama schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:07:
Sorry maar hoe verwijder ik de beoordeling? Ik zie alleen bewerken, en daar kan ik het product niet aanpassen. Heb ook de verkeerde advertentie geselecteerd net als TS.

Het gaat om: V&A aangeboden: Game PC i7 4790K Quadcore, 4x 4,4GHZ Turbo Haswell ,32gb DDR3...

Ik wou een review schrijven over de koper van mijn advertentie voor de i7-4790k.
Zoals je al enigszins had kunnen zien, verwijderen kun je zelf niet (en het artikel wijzigen kunnen wij ook niet). Ik heb de beoordeling nu verwijderd.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 13:57
FlipFluitketel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:26:
[...]
[...]

Zoals je al enigszins had kunnen zien, verwijderen kun je zelf niet (en het artikel wijzigen kunnen wij ook niet). Ik heb de beoordeling nu verwijderd.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
Omdat de Sennheiser niet verkocht is; maar de ryzen 2600x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORMERxZOMBIE
Opgelost; heel erg bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
FORMERxZOMBIE schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:14:
Omdat de Sennheiser niet verkocht is; maar de ryzen 2600x
Aangezien die advertentie al dusdanig oud was kun je die beter gewoon opnieuw plaatsen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.