Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

asus tuf gaming vg32vq1b VS aoc cq32g1

Pagina: 1
Acties:

• Stijn2kk6
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 03-12 08:10
Beste,

Voor mijn gaming- en workstation ben ik opzoek naar een geschikt beeldscherm. Nu is mijn oog gevallen op de volgende twee schermen :

ASUS TUF gaming vg32vq1b
AOC cq32g1

Beide zijn momenteel in de aanbieding bij Coolblue voor 330€. Ik hoor veel verschillende verhalen... Zo zou de AOC veel last hebben van Ghosting. Over de ASUS kan ik weinig informatie vinden. Wat zijn jullie ervaringen?

Zou ik gewoon de knoop moeten doorhakken of hebben jullie misschien nog andere beeldschermen die jullie adviseren ?

Mijn eisen voor een beeldscherm zijn:
- 144Hz +
- 1 MS response
- zowel goed voor kantoor werk (2e scherm) als gaming
- bij voorkeur een 32 inch curved

Edit: budget 300-400€

Alvast bedankt

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True