Dienst voor doorsturen pakketten België naar NL

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 19:19
Bij Lidl.be hebben ze boormachines en accu's die in NL niet verkrijgbaar zijn. Nu kan ik ze in Belgie laten bezorgen en helemaal ophalen, maar ik woon in Noord-holland...
Lidl.be zegt niet te bezorgen in NL.

Bestaat er een service/dienst waar je het pakket kan laten bezorgen en dan kan doorsturen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:37
Als ik snel op google zoek kom ik al genoeg opties tegen.. Wat heb je zelf hierin al gevonden? Wat is uitgesloten, wat is je budget? etc etc.

Er mist nu gewoonweg teveel informatie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
Parcl vraagt 44 dollar voor het doorsturen.
Budget is ca. 15 euro voor het doorsturen om de aankoop aantrekkelijk te houden.

Voor een lokale partij lijkt me dat goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ben toch benieuwd @MWDKing wat je bij https://www.lidl-shop.be wel en bij https://www.lidl-shop.nl niet specifiek kunt vinden? :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:54

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Als ik in Google zoek op "pakket België"

Krijg ik de volgende advertentie:
"Advertentie·jouw.*****.nl/verzenden/belgië
*****.nl - Pakket verzenden naar België - Verstuur je pakket v.a. €13,00"

Je zou dus een Tweaker moeten hebben, die je vertrouwt en die voor 2eu winst de moeite neemt om jou pakket aan te nemen en vervolgens naar verzendpunt te rijden om 'm weer naar jou door te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

@MWDKing Idd; zo te zien verschillen tussen oudere/nieuwere modellen.

Maar, wat ik niet snap, de 'betere' uitvoeringen zijn ook hier in NL verkrijgbaar. Waarom zou je dan verzendkosten betalen die zowat net zoveel zijn als de waarde van het artikel? Dat staat toch niet echt in verhouding met elkaar? :|

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
ehtweak schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:41:
@MWDKing Idd; zo te zien verschillen tussen oudere/nieuwere modellen.

Maar, wat ik niet snap, de 'betere' uitvoeringen zijn ook hier in NL verkrijgbaar. Waarom zou je dan verzendkosten betalen die zowat net zoveel zijn als de waarde van het artikel? Dat staat toch niet echt in verhouding met elkaar? :|
Wat voor 'betere' uitvoeringen? Ik zoek een lichtgewicht machine. De 20v serie heb al een boormachine van.

Als de verzendkosten hoog zijn staat het idd niet in verhouding. Vandaar mijn vraag.

Overigens zijn die parkside apparaten ook via amazon te koop voor hele hoge prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:26
Heb je lidl al eens gebeld?/mailt? Ze zijn altijd erg behulpzaam. Want ik weet dat Nederland ze wel heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWDKing
loki504 schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:31:
Heb je lidl al eens gebeld?/mailt? Ze zijn altijd erg behulpzaam. Want ik weet dat Nederland ze wel heeft gehad.
Zowel BE als NL contact gehad. Geen mogelijkheid helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanya
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10-2024
sorry voor de kick.... iemand die inmiddels een service ala huifkar of "iets "weet voor doorsturen v pakje v belgie naar lederland?

al gecheckt en winkel zelf doet t niet en betreft iets wat alleen in buitenland geleverd wordt en niet daarbuiten komende zeg ca 12 a 18 maanden.

Ps evt andere soortgelijke services voor andere europese landen zijn ook welkom,...Dan kan ik kijken of het daar evt levebaar is, het maakt mij niet uit of het uit belgie komt of spanje , polen, hongarije etc

[ Voor 32% gewijzigd door Nanya op 04-10-2024 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-04 20:38
Ik heb dezelfde vraag. Bij de Belgische Amazon is iets €50 goedkoper dan bij de Nederlandse/Duitse/Franse, maar zij verzenden niet naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Dat is toch wel gewoon op te zoeken? Er zullen wel een aantal van zulke diensten bestaan. Van een lokale postbus firma die ook pakketten doorstuurt, tot internationaal opererende organisaties zoals PriParcel.

-- en een meer Duitsland - Nederland grens post bedrijfje https://grenspostadres.nl/

[ Voor 14% gewijzigd door Qwerty-273 op 11-10-2024 11:40 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:36
En anders kan ik t wel even voor je mee pakken, maar ben geen bedrijf :)
Pagina: 1