Hey allen,
Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn PC een soort van "rammelgeluid" maakt als ik hem opstart en dat op willekeurige dagen. Dus soms 1 of 2 dagen achter elkaar en dan een tijdje weer niets en dan terug weer 1 dag. Enzovoort. Als ik dit geluid weer eens hoor, zet ik mijn PC weer af en start ik hem opnieuw op en dan is het geluid weer weg.
Weet iemand welk component dit geluid kan veroorzaken? Zou het ook kunnen komen door slecht kabelmanagement in de kast?
Dit zijn de componenten in mijn PC:
Alvast bedankt voor het antwoorden.
Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn PC een soort van "rammelgeluid" maakt als ik hem opstart en dat op willekeurige dagen. Dus soms 1 of 2 dagen achter elkaar en dan een tijdje weer niets en dan terug weer 1 dag. Enzovoort. Als ik dit geluid weer eens hoor, zet ik mijn PC weer af en start ik hem opnieuw op en dan is het geluid weer weg.
Weet iemand welk component dit geluid kan veroorzaken? Zou het ook kunnen komen door slecht kabelmanagement in de kast?

Dit zijn de componenten in mijn PC:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-6700 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI Z270A GAMING M3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS Radeon RX 580 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Black (2017), 1TB (64MB cache) | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide SPEC-01 Blue Led | € 0,- | € 0,- |
1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm | € 90,90 | € 90,90 |
2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 66,- | € 132,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 75,- | € 75,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.735,87 |
Alvast bedankt voor het antwoorden.