Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming (1440P 144HZ gaming, RTS). Maar ook zware google sheets snel kunnen laden voor werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2100 euro waarbij randapparatuur inbegrepen moet zijn (scherm, toetsenbord en monitorbeugel).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muise (steelseries rival 310) en koptelefoon (hyper x cloud 2) en een tweede scherm (Iiyama E2473HDS). Verder is de rest toe aan vervanging.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie componenten tabel onderstaand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij 1 partij bestellen i.v.m. financiële bedrijfs-voordelen (als zijnde investering). Aangezien dit de kosten wat beïnvloed ben ik soms voor een andere component gegaan (bijv Kingston A2000 i.p.v. Samsung 970 Evo).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Future proof hecht ik veel waarde aan. Verder is stil altijd mooi meegenomen. Liever kwaliteit dan mooi uitziend, hecht geen waarde aan RGB.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Algemeen: zijn er componenten die ik beter kan veranderen voor betere producten?
Specifiek: is de voeding voldoende? Pc part picker (https://pcpartpicker.com/list/ZcLmCz) zegt van wel maar ik weet het niet zeker
Specifiek: Heb moeite met het uitkiezen van een goede 3070 custom kaart, als iemand een ranking lijst heeft of een top 3 die ik zou moeten overwegen is heel erg welkom. 1 die past binnen de kast zou ook fijn zijn. Zeker i.v.m. huidige schaarste is meer opties beter hier.
Heb zoveel mogelijk gelezen en uitgezocht, maar waardeer de feedback als nieuwe pc bouwer enorm
!
Voornamelijk gaming (1440P 144HZ gaming, RTS). Maar ook zware google sheets snel kunnen laden voor werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000-2100 euro waarbij randapparatuur inbegrepen moet zijn (scherm, toetsenbord en monitorbeugel).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muise (steelseries rival 310) en koptelefoon (hyper x cloud 2) en een tweede scherm (Iiyama E2473HDS). Verder is de rest toe aan vervanging.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie componenten tabel onderstaand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij 1 partij bestellen i.v.m. financiële bedrijfs-voordelen (als zijnde investering). Aangezien dit de kosten wat beïnvloed ben ik soms voor een andere component gegaan (bijv Kingston A2000 i.p.v. Samsung 970 Evo).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Future proof hecht ik veel waarde aan. Verder is stil altijd mooi meegenomen. Liever kwaliteit dan mooi uitziend, hecht geen waarde aan RGB.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Algemeen: zijn er componenten die ik beter kan veranderen voor betere producten?
Specifiek: is de voeding voldoende? Pc part picker (https://pcpartpicker.com/list/ZcLmCz) zegt van wel maar ik weet het niet zeker
Specifiek: Heb moeite met het uitkiezen van een goede 3070 custom kaart, als iemand een ranking lijst heeft of een top 3 die ik zou moeten overwegen is heel erg welkom. 1 die past binnen de kast zou ook fijn zijn. Zeker i.v.m. huidige schaarste is meer opties beter hier.
Heb zoveel mogelijk gelezen en uitgezocht, maar waardeer de feedback als nieuwe pc bouwer enorm
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 373,89 | € 373,89 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming GeForce RTX 3070 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 82,30 | € 82,30 |
| 1 | Monitoren | Dell S2721DGF Zwart | € 454,37 | € 454,37 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K70 RGB MK.2 (Cherry MX Silent, US) | € 159,- | € 159,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Muurbeugels | Ewent EW1512 Desk Mount 13 - 27 inch, 2 schermen | € 34,12 | € 34,12 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.551,13 | ||