2de monitor voor PC

Pagina: 1
Acties:

• Quinten Joore
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-04-2022
Beste tweakers,

Ik ben de laatste tijdop zoek naar een 2de monitor, maar ik kan nergends goed advies vinden over waar deze aan moet voldoen enz. en daarom ben ik hier beland.

Mijn main monitor is een 144hz tn pannel, waar ik alles op het moment mee doe zoals gamen, YT en films kijken en mijn schoolwerk. Ik zou graag een voordelige 2de monitor hebben die vooral gebruikt gaat worden om discord en spotify naast mijn game open te hebben staan en om films en video's te kijken.

Ik heb een buget van ong 110 euro voor de monitor want wil namelijk ook nog een headset kopen, deze wordt dan ong 75 euro. (Misschien kan ik ook nog iets in de aanbieding kopen met blackfriday)
Zouden jullie mij in de goede richting kunnen sturen met waar ik naar moet kijken of zelfs sugesties doen.

Main monitor nu: pricewatch: Acer KG241P Zwart

Alsvast bedankt
M.V.G Quinten

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ikzelf zou deze ernaast zetten. Zelfde merk en lijkt er behoorlijk op. Omdat je zegt voor Spotify en Discord is 75hz meer dan prima, anders valt het ook buiten budget.

pricewatch: Acer Nitro VG240Y Zwart

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren

• Quinten Joore
Ohh sorry.

Beste jodeltje,

Ik heb even gekeken naar de monitor die u heeft doorgestuurd maar deze kan ik niet voor de prijs van tweakers op amezon kopen. (of ik kijk er gewoon naast) Ik heb liever ook niet dat ik spullen van amazon of ebay koop, Ik koop liever van Mediamarkt of Bol, maar dat had u niet kunnen weten omdat ik dit niet in de eeste post had gezet.

Toch bedankt voor je tijd
M.V.G Quinten

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ah ik zie het, vond het al een goeie deal. Zonde

Deze is geen IPS (maar dat is je andere ook niet) wel exact even groot, op de millimeter, zal netjes staan:
pricewatch: Acer KG241Q (UM.UX1EE.001) Zwart

Kan je bij Megekko kopen, prima winkel.

[ Voor 79% gewijzigd door jodeltje op 21-11-2020 21:50 ]

• Quinten Joore
Beste jodeltje,

Het scherm ziet er goed uit. het enigeste wat aan de mindere kant is is dat het scherm inderdaad TN panneel is en dat deze niet in de aanbieding is van blackfriday.
Ik zet deze zeker op mijn watchlist maar kijk nog even verder

Op met moment ga ik de MSI Pro MP241(pricewatch: MSI Pro MP241 Zwart) kopen, weet iemand ofdat deze monitor goed is voor wat ik ga doen of zou ik nog verder moeten kijken?

M.V.G Quinten

[ Voor 35% gewijzigd door Quinten Joore op 22-11-2020 10:23 ]

• VOC
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-11-2022

VOC

Quinten Joore schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:33:
Ohh sorry.

Beste jodeltje,

Ik heb even gekeken naar de monitor die u heeft doorgestuurd maar deze kan ik niet voor de prijs van tweakers op amezon kopen. (of ik kijk er gewoon naast) Ik heb liever ook niet dat ik spullen van amazon of ebay koop, Ik koop liever van Mediamarkt of Bol, maar dat had u niet kunnen weten omdat ik dit niet in de eeste post had gezet.

Toch bedankt voor je tijd
M.V.G Quinten
Hoi Quinten,

Hier stuur ik je een linkje door van de Acer Nitro VG240Ybmiix. Deze heb ik toevallig gisteren ook zelf gekocht. 99 euro voor een 75 Hz IPS paneel: https://www.mediamarkt.nl...-vg240ybmiix-1564726.html

• Quinten Joore
Beste VOC,

Bedankt voor het advies, ik heb deze monitor zeker nu bovenaanmijn lijsje staan alleen ben ik van plan om nog even te wachten of er meer blackfriday aanbiedingen komen. Als dit niet het geval is dan ga ik deze monitor zeker kopen.

M.V.G Quinten
Pagina: 1