Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 09:45
Beste Tweakers,

Zoals velen heb ik nog geen PS5. Maar nu met Black Friday en andere Sint/Kerst aanbiedingen wil ik wel al kijken naar een hoofdtelefoon met actieve noice cancelling.

Nu zie ik dat de Sony Pulse 3D werkt met een dongle (?!). Deze kan je dus niet via de controller en draad koppelen (net als PS4). En als je deze wel met draad koppelt, heb je dan het 3D geluid?

Zijn ook andere alternatieven mogelijk (om het 3D game geluid te krijgen), of zit je dan toch echt aan de Pulse 3D vast?

Sorry voor de vele vragen, maar is niet echt mijn expertise...

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:43
Volgens mij zijn er vrij weinig headsets met noise cancelling.
Verder zijn er ook geen headsets die via de controller 3d/5.1/7.1 geluid geven toch? Dit heb ik toentertijd uitgezocht voor de PS4 en kwam op de Razer Thresher 7.1 uit met usb dongle en door naar Optical.

Waarom wil je perse zonder dongle? En perse met kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 09:45
Nee hoeft niet perse met draadje hoor. Maar als ik op internet kijk naar headsets zijn deze meestal met draad.

Maar als ik je goed begrijp heb je dus zoieso een headset met dongle nodig voor het 3D geluid?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)