Gezondheid app vs Garmin

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
Het valt mijn op dat de gegevens van mijn Garmin F245 horloge naar de gezondheid app niet meer goed synchroniseert. Bijvoorbeeld het aantal stappen, hydratatie en slapen worden niet meer mee genomen tijdens het synchroniseren. Ook bij de activiteiten staat Garmin er niet bij na het hardlopen. Nu heb ik op 13 november de app geüpdatet en sindsdien lijkt het mis.
Ik heb de app er af gegooid en weer op nieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder resultaat. Instellingen na gekeken, maar helaas zonder resultaat.
Meer mensen dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door De waarden op 21-11-2020 15:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
Dit onderwerp kan gesloten worden.
Gisteren update gekregen van de Garmin app en de problemen zijn weer verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met versie 4.37.1.5 is het inderdaad (weer) opgelost. Het enige wat ik wel merkte bij mij is dat alle data tussen februari en oktober gewist werd (je ziet de datapunten een voor een verdwijnen).

Het vervelende is dat er geen manier is om de synchronisatie (van oude data) te forceren, of duidelijk te krijgen wat nu precies het probleem is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/