Editor forumreacties: positie button bar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Naast het feit dat er wat buttons missen (die best onder een verzamelknop met uitklapmenu zouden kunnen), is de bar ongelukkig geplaatst voor mobiele gebruikers. Tekst selecteren om er een bewerking op los te laten resulteert in onbereikbare buttons. Vziw plaatsen zowel Android als iOS de selectie-opties boven de geselecteerde tekst, dus het lijkt een algemeen issue. De bar naar onderen verplaatsen lost dit op en maakt het ook makkelijker de buttons te bereiken met een duim.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4C9V9DokEjyH1j353WpLNt9H7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XjuXCVIjvcBuuqPeQkFjTeLI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je weet dat de toolbar van Android ook versleepbaar is? Bij iOS verwacht ik dit ook.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
AW_Bos schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:51:
Je weet dat de toolbar van Android ook versleepbaar is? Bij iOS verwacht ik dit ook.
Holy shit, ik heb al weet-ik-hoeveel jaar Android, en dit is nieuw voor mij :D

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ha ha :D
Ik kwam er een poosje geleden ook per toeval achter nadat ik eerst mijn telefoon zat te draaien van portait naar landscape etc.

Helaas bewaart de browser de positie niet per pagina. Dat is weer een minpuntje.. ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
err... nope, ik krijg 'm ook niet van zijn plek in de standaard Sony 'Xperia Home' app. Kan prima aan mij liggen, ben niet heel scherp vandaag :)

Alsnog lijkt de button bar naar onderen zetten me een betere optie, gezien de beperking die je noemt en de betere bereikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Niet op Android 10, MIUI 12 icm Google Chrome -O-

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Pagina: 1