Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Enkele games spelen zoals Apex Legends, CoD en CSgo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn streefbedrag is €800,-. Als er echt componenten zijn die voor een kleine meerprijs meer te bieden hebben kan ik daar een uitzondering voor maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis laten we buiten beschouwing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik ben eigenlijk een leek op het gebied van zelf samenstellen van een PC. Mijn bevindingen tot nog toe zijn gebaseerd op de laatste BBG en andere topics hier die ook een GamePC voor circa dezelfde prijsrange wilden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste 1TB ssd maar als dat ten koste gaat van een betere videokaart wil ik ook genoegen nemen met 500GB. Ik sta betreft onderstaande configuratie ook open voor andere behuizingen.
Ga je overklokken?
Denk het niet?
Wat verwacht je van ons?[i]
Een bevestiging dat deze configuratie logisch is en ik hiermee goed uit de voeten kan voor mijn doel. Daarnaast zit bij mij de grootste twijfel bij de keuze van de videokaart en het geheugen, ik heb er geen verstand van wat daar de beste keus is. Tot slot; bij sommige configuraties zie ik apart een processorkoeler voorbij komen maar bij veel configuraties (bij deze prijsrange) ook niet. Is dit dan noodzakelijk of kan ik daarop besparen?
Enkele games spelen zoals Apex Legends, CoD en CSgo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn streefbedrag is €800,-. Als er echt componenten zijn die voor een kleine meerprijs meer te bieden hebben kan ik daar een uitzondering voor maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis laten we buiten beschouwing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, ik ben eigenlijk een leek op het gebied van zelf samenstellen van een PC. Mijn bevindingen tot nog toe zijn gebaseerd op de laatste BBG en andere topics hier die ook een GamePC voor circa dezelfde prijsrange wilden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste 1TB ssd maar als dat ten koste gaat van een betere videokaart wil ik ook genoegen nemen met 500GB. Ik sta betreft onderstaande configuratie ook open voor andere behuizingen.
Ga je overklokken?
Denk het niet?
Wat verwacht je van ons?[i]
Een bevestiging dat deze configuratie logisch is en ik hiermee goed uit de voeten kan voor mijn doel. Daarnaast zit bij mij de grootste twijfel bij de keuze van de videokaart en het geheugen, ik heb er geen verstand van wat daar de beste keus is. Tot slot; bij sommige configuraties zie ik apart een processorkoeler voorbij komen maar bij veel configuraties (bij deze prijsrange) ook niet. Is dit dan noodzakelijk of kan ik daarop besparen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Videokaarten | Palit GeForce GTX 1660 Super GP OC | € 254,- | € 254,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 60,90 | € 60,90 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,30 |