Sinds afgelopen week geeft mijn MX725 printer de gevreesde B200 foutcode. Simpele fixes, zoals het sluiten van de cartridgeklep tijdens het opstarten verhelpen het probleem, maar bij een printopdracht, zoals een document vanaf mijn pc, of een cleanprogramma, komt de error terug: het is dan ook niet gelukt om sindsdien een printopdracht (gedeeltelijk) succesvol uit te voeren.
De volgende fixes geprobeerd:
- Gecheckt op papierresten in de printer, bij de papierlade of aan de achterkant. Niets gevonden.
- Handmatig loskoppelen van de printkop, grondig reinigen en terugplaatsen. Geen resultaat.
- Nieuwe cartridges gekocht en geplaatst. Geen resultaat.
Na elke fix bracht ik de printer in een normale stand, door middel van het eerder proces, zodat de foutcode niet langer in beeld was. Tijdens een printopdracht viel hij terug in de B200 staat.
Iemand nog goede suggesties, wat hier aan de hand zou kunnen zijn en hoe het opgelost zou kunnen worden?
De volgende fixes geprobeerd:
- Gecheckt op papierresten in de printer, bij de papierlade of aan de achterkant. Niets gevonden.
- Handmatig loskoppelen van de printkop, grondig reinigen en terugplaatsen. Geen resultaat.
- Nieuwe cartridges gekocht en geplaatst. Geen resultaat.
Na elke fix bracht ik de printer in een normale stand, door middel van het eerder proces, zodat de foutcode niet langer in beeld was. Tijdens een printopdracht viel hij terug in de B200 staat.
Iemand nog goede suggesties, wat hier aan de hand zou kunnen zijn en hoe het opgelost zou kunnen worden?