Mijn vraag
Op dit moment start ik gezamenlijk 3x een c# programma op.
1 loopt eigenlijk los van de andere 2.en is meer samen starten en samen sluiten handigheidje.
de andere 2 zitten feitelijk aan elkaar verbonden.
de 1ste trekt de data uit mijn sim en stuurt data naar de sim. (windows form)
de 2de stuurt een lokale website aan om zo doen een uitput / input te hebben op een android.
doordat het mij nog niet gelukt is om websocket sharp in een windows form te laten draaien.
heb ik dus een console applicatie nodig. maar nu komt de catch!
er is dus constant verkeer nodig tussen beide apps. op dit moment voer ik dit dus uit door
./transfer/server.txt en ./transfer/client.txt te her schrijven. dit werkt stabiel maar het lijkt mij onslachtig. / traag
echter heb ik nog geen betere idee kunnen bedenken. is er iemand die een suggestie heeft?
met vriendelijke groet michiel
Op dit moment start ik gezamenlijk 3x een c# programma op.
1 loopt eigenlijk los van de andere 2.en is meer samen starten en samen sluiten handigheidje.
de andere 2 zitten feitelijk aan elkaar verbonden.
de 1ste trekt de data uit mijn sim en stuurt data naar de sim. (windows form)
de 2de stuurt een lokale website aan om zo doen een uitput / input te hebben op een android.
doordat het mij nog niet gelukt is om websocket sharp in een windows form te laten draaien.
heb ik dus een console applicatie nodig. maar nu komt de catch!
er is dus constant verkeer nodig tussen beide apps. op dit moment voer ik dit dus uit door
./transfer/server.txt en ./transfer/client.txt te her schrijven. dit werkt stabiel maar het lijkt mij onslachtig. / traag
echter heb ik nog geen betere idee kunnen bedenken. is er iemand die een suggestie heeft?
met vriendelijke groet michiel