• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-05 19:56
Het lukt me niet om het IP-adres van mijn wifi-camera te achterhalen met de App, ook niet met de desktop software EZVIZ studio. De verificatiecode kan ik gemakkelijk vinden in de App.

Kan iemand me op weg helpen waar ik het IP adres van de camera kan vinden?

• AUijtdehaag
  • Niet online
Kun je met de ios app Fing je netwerk scannen?

PV Output - Pana Hit Kuro Zuid / SF Noord- Mitsubsidie WP - Procon melcobems mini TK - MHI ESP WiFi TK

• Alfa
Zojuist geïnstalleerd en vind behoorlijk wat apparaten.
Even stekker eruit en erin, dan kan ik zien welke er weg is gevallen.

• Alfa
Zojuist was ik op zoek naar hoe ik een fixed-IP kan instellen, hoewel dit me nog niet is gelukt, heb ik wel in de EZVIZ heb ontdekt hoe ik het IP adres kan zien.

Home > Meer (rechtsonder poppetje) > Functie-instellingen > LAN live-video (start scan) > lijstje met apparaten incl. IP-adressen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erik2Delphi
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2022
Op Youtube staat een filmpje over instellen IP adres:
YouTube: EZVIZ Camera Advanced Settings

Ofwel:

Huidig IP adres opzoeken via EzViz app op telefoon:
- Poppetje linksboven (Profiel)
- Algemene instellingen
- LAN liveweergave
- Scannen
- Hier zie je de IP's. Zo niet dan eerst op klikken en WW invullen

--------
Static IP instellen:
- Eerst (zie hieronder): How to visit the “Advanced Setting” of EZVIZ Studio
- Start Ezviz Studio op computer
- All devices
- Betreffende camera: klik Advanced
- Network > Wifi
- Tabblad WLAN settings
- Uitvinken 'Enable DHCP'
- Vast IP adres invullen
- Apply

--------
How to visit the “Advanced Setting” of EZVIZ Studio?
1) Go to the root directory of EZVIZ Studio in your PC and find the folder named “config”.
2) Copy the file named “AppConfig.ini” in the folder of “config” to desktop. Open “AppConfig.ini” in desktop
3) Add the following command which highlighted in yellow in “AppConfig.ini” and save before exiting.
[LocalOperation]
Show=1
4) Copy the “AppConfig.ini” file in desktop to folder of “config” and overlay the old one. Refresh the device page in EZVIZ Studio or reopen the Studio, then you will see the “Advanced”.
5) If you want to hide the “Advanced” setting, please change the command “Show=1” to “Show=0”, then reopen the EZVIZ studio.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee