Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdtaak van het systeem zal development worden. Minstens 1 vagrant box maar dit kunnen er ook meerdere worden. Hiernaast zal er ook op gegamed worden, zowel door mij als door de zonen. Fortnite, rocket league, The witcher 3, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max bedrag zal 2000€ zijn, inclusief verzendkosten. Build zal door mezelf gedaan worden. Dit wordt mijn eerste build sinds 20 jaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hoop tijdens black friday volgende monitor op de kop te tikken: https://tweakers.net/pric...-gb3466wqsu-b1-zwart.html
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst beneden, ik hoop hier alles in voorzien te hebben dat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeuren. Ik heb me op AMD gebaseerd omdat die er iets goedkoper uit kwam op het eerste zicht.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien het systeem stiller of koeler gemaakt kan worden door andere onderdelen, mag dit altijd gemeld worden.
Ga je overklokken?
Is momenteel niet echt aan mij besteed.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien het 20 jaar geleden is dat ik zelf de onderdelen uitgezocht heb, hoop ik dat jullie mij kunnen verbeteren indien ik fouten gemaakt heb. Of indien er betere/goedkopere onderdelen gekozen kunnen worden...
Hoofdtaak van het systeem zal development worden. Minstens 1 vagrant box maar dit kunnen er ook meerdere worden. Hiernaast zal er ook op gegamed worden, zowel door mij als door de zonen. Fortnite, rocket league, The witcher 3, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max bedrag zal 2000€ zijn, inclusief verzendkosten. Build zal door mezelf gedaan worden. Dit wordt mijn eerste build sinds 20 jaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik hoop tijdens black friday volgende monitor op de kop te tikken: https://tweakers.net/pric...-gb3466wqsu-b1-zwart.html
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst beneden, ik hoop hier alles in voorzien te hebben dat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt voorkeuren. Ik heb me op AMD gebaseerd omdat die er iets goedkoper uit kwam op het eerste zicht.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien het systeem stiller of koeler gemaakt kan worden door andere onderdelen, mag dit altijd gemeld worden.
Ga je overklokken?
Is momenteel niet echt aan mij besteed.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien het 20 jaar geleden is dat ik zelf de onderdelen uitgezocht heb, hoop ik dat jullie mij kunnen verbeteren indien ik fouten gemaakt heb. Of indien er betere/goedkopere onderdelen gekozen kunnen worden...
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 439,- | € 439,- |
| 1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 126,05 | € 126,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X OC | € 619,- | € 619,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 94,82 | € 94,82 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X72 | € 167,90 | € 167,90 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K4/32 | € 157,40 | € 157,40 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Dark Power Pro 11 550W | € 135,94 | € 135,94 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 108,90 | € 108,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.849,01 | ||