Vraag

• Suplinatie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-02 16:44
Beste mensen,

Ik heb even snel jullie advies nodig.
Ik ben opzoek naar een prettige midrange smartphone met high end camera. Zoals in mijn vorige topic had een een selectie gemaakt waaronder de mi 10 in mijn lijst te vinden was.
Nu zie ik dat de xiaomi mi 10 (8/256gb) in de aanbieding is voor 400euro. Dit lijkt mij een deal die ik niet moet laten gaan ! Zijn jullie het hiermee eens ?
Graag jullie advies

Alle reacties

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:46
Ik ben daar ook over aan het twijfelen. Prijs kwaliteit lijkt super. Twijfel wel over het gebogen scherm en camera zeggen ze dat die in het donker wat minder goed is. Die telefoon is overigens met punten die je kunt verzamelen voor 365,- te krijgen. Ik denk niet dat er nog een betere aanbieding komt maar het is nog geen Black friday. Ik denk dat ik nog wacht op een goede aanbieding voor de oneplus 8t of Samsung Galaxy s20 fe 5g. Misschien zijn er hier gebruikers van de mi 10 (niet pro of ultra) die ons kunnen overtuigen 👍🏻😁

• Suplinatie
Ja ik denk zelf niet dat je een telefoon met deze specs gaat vinden voor dit bedrag.
Was zelf ook over de oneplus 8t aan het overwegen alleen verwacht niet dat die onder de 500 gaat zakken. Dus erg lastig.
Ik heb altijd een Samsung gehad en ben daar ook best tevreden over maar wil misschien eens wat anders.

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-11 19:45
Ik was ook de OP 8T of Pixel 5 aan het overwegen, ben toch voor deze gegaan. Erg mooie telefoon, zit alleen met het probleem dat de Google Home app niet werkt :S hopelijk kan ik daar nog een oplossing voor vinden, anders ga ik naar de EU rom. Verder werkt hij super!

• Suplinatie
ik heb vandaag al de Mi 10 gekregen,

zo de eerste indruk is erg goed voor het bedrag,
de main camera is mooi en goede kwaliteit wel vallen de andere camera's een beetje tegen....
erg snel toestel mooi gebouwd zeker de 400 euro waard. na halve dag gebruik nog 80% batterij over wat ook wel fijn is !

• Bart1983
  • Laatst online: 05:46
Wat vinden jullie van het formaat en het gewicht. Is hij niet te groot? Ik heb nu een iPhone 7 en het verschil is erg groot.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit lijkt me inmiddels wel beantwoord. Verdere discussie kan in het ervaringentopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.