Mijn vraag
Heeft iemand een goede suggestie voor een gamemonitor voor de playstation 5? Ik heb daarnaast nog een aantal vragen. Ik ben bereid om rond de 300 a 400 euro uit te geven (ik hoop rond Black Friday wat moois te kopen) Ik ben er ook nog niet uit of een beeldschermkromming wenselijk is en ben ook benieuwd naar jullie mening. Moet ik voor 27 inch gaan of toch 32 inch? In hoeverre zijn contrastverhouding en kleurdiepte belangrijk? Ik hoor vaak dat reactiesnelheid en HDR worden nagebootst dus niet echt zijn of waarbij de reactiesnelheid eerder 3 ms is? De volgende specificaties zijn gewenst:
Quad HD
144 HZ
HDR (geen idee welke)
FreeSync (geen idee welke)
HDMI 2.0
1.0 ms
Relevante software en hardware die ik gebruik
Playstation 5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb er een aantal gevonden en ben aan het vergelijken met de onderstaande:
AOC AGON AG273QCX Zwart
Acer Nitro XV272UP Zwart
Samsung C32HG70 Zwart of Samsung LC27HG70 Grijs, Zwart
Gigabyte Aorus AD27QD Zwart
Acer Nitro VG271UP Zwart
LG UltraGear 27GL850 Zwart
Ik hoor graag jullie aanbevelingen!
Heeft iemand een goede suggestie voor een gamemonitor voor de playstation 5? Ik heb daarnaast nog een aantal vragen. Ik ben bereid om rond de 300 a 400 euro uit te geven (ik hoop rond Black Friday wat moois te kopen) Ik ben er ook nog niet uit of een beeldschermkromming wenselijk is en ben ook benieuwd naar jullie mening. Moet ik voor 27 inch gaan of toch 32 inch? In hoeverre zijn contrastverhouding en kleurdiepte belangrijk? Ik hoor vaak dat reactiesnelheid en HDR worden nagebootst dus niet echt zijn of waarbij de reactiesnelheid eerder 3 ms is? De volgende specificaties zijn gewenst:
Quad HD
144 HZ
HDR (geen idee welke)
FreeSync (geen idee welke)
HDMI 2.0
1.0 ms
Relevante software en hardware die ik gebruik
Playstation 5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb er een aantal gevonden en ben aan het vergelijken met de onderstaande:
AOC AGON AG273QCX Zwart
Acer Nitro XV272UP Zwart