Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Wat voor stoffen het zijn en waar het in zit weet ik niet.
Waarom gebruik je geen amoniak?
De meeste mensen hebben dat in huis, spiritus kan ook.
Waarom gebruik je geen amoniak?
De meeste mensen hebben dat in huis, spiritus kan ook.
Mja, amoniak is inderdaad een goede optie (helemaal niet aan gedacht). Het meurt alleen zo...
Laat ik dat maar doen en de chloorhexidine maar bewaren voor de volgende ker dat m'n schroevendraaier wegschiet bij het openschroeven van m'n pc-kast en via de muur in een roterende beweging m'n vel openhaalt en daarbij een gapende wond veroorzaakt die onmiddelijk desinfectie behoeft want een gereedschapskist is natuurlijk een walhalla voor bacterieën.
Laat ik dat maar doen en de chloorhexidine maar bewaren voor de volgende ker dat m'n schroevendraaier wegschiet bij het openschroeven van m'n pc-kast en via de muur in een roterende beweging m'n vel openhaalt en daarbij een gapende wond veroorzaakt die onmiddelijk desinfectie behoeft want een gereedschapskist is natuurlijk een walhalla voor bacterieën.
Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel
Verwijderd
Dit staat op de site van GameCopyWorld:
Also check if the laser lens is clear, if it is not clean it with some CD cleaning fluid or distilled water.
Never EVER use alcohol to clean a lens as this will leave a thin film on the lens and it may react with some plastic lenses!
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_repair.shtml
Also check if the laser lens is clear, if it is not clean it with some CD cleaning fluid or distilled water.
Never EVER use alcohol to clean a lens as this will leave a thin film on the lens and it may react with some plastic lenses!
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_repair.shtml
Verwijderd
Ik weet van een kennis, die glazenwasser is, dat je nooit alcohol en spiritus moet gebruiken op glas, omdat alcohol de structuur van het glas aantast. Plus dat spiritus een blauw laagje op het glas achter laat.
Ammoniak lijkt me wel een erg agressief spul om een plastic/glazen lensje te reinigen.
Ook geen terpentine gebruiken want dat laat een vet laagje achter op de lens.
Ammoniak lijkt me wel een erg agressief spul om een plastic/glazen lensje te reinigen.
Ook geen terpentine gebruiken want dat laat een vet laagje achter op de lens.
Hmm...volgens mij gooit mijn moeder altijd een flinke scheut spiritus in de emmer als ze gaat ramen lappen (en dat doe ik dus ook).
Maar wat voor goedje is dat lens cleaning spul dan?
Ik heb het nu trouwens met amoniak gedaan en dat werkt redelijk. Nog niet helemaal lekker, ik denk dat ik toch binnenkort maar een nieuwe DVD-rom speler d'r in moet gooien...
Maar wat voor goedje is dat lens cleaning spul dan?
Ik heb het nu trouwens met amoniak gedaan en dat werkt redelijk. Nog niet helemaal lekker, ik denk dat ik toch binnenkort maar een nieuwe DVD-rom speler d'r in moet gooien...
Schoonmaak CD??
zoiets kan je meerdere keren gebruiken.
en dan weet je t zeker.
hoef je geen onnodig risico te lopen
ach ja tweakers he
"waarom makkelijk doen als t moeilijk kan"
zoiets kan je meerdere keren gebruiken.
en dan weet je t zeker.
hoef je geen onnodig risico te lopen
ach ja tweakers he
"waarom makkelijk doen als t moeilijk kan"
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Pagina: 1