Halle Tweakers,
Jullie hebben mij al eerder geholpen aan een practige game pc en nu heb ik weer jullie advies nodig.
Ik had een oude laptop staan bij een kameraad waar ik alleen op poker. Met een los beeldscherm (28 inch).
Ook draait Holdem Manager 3 op de achtergrond. Nu zijn de requirements van Pokerstars erg omhoog gegaan en loopt het nu alles behalve soepel. Van de baas thuis (vrouw) mag het uiteraard geen geld kosten wat ik er aan uitgeef omdat mijn verliesgevende spel al genoeg kost
maar het is ook een hobby. Nu ben ik op zoek naar zo'n goedkoop mogelijke PC waar ik rustig op kan pokeren, HM3 op de achtergrond kan draaien en ook nog kan surfen en een muziekje af kan spelen.
Dit zijn de nieuwe recommended requirements voor Pokerstars.
Modern processor unit
4GB of RAM(higher for best performance)
1GB of video memory
Graphics Card:
Intel: HD 5000 or higher
AMD: Radeon HD 7000 Series Graphics (HD7730 and higher), Radeon HD8000 series Graphics for OEM systems (HD 8570 and higher), Radeon R5 240 GPU
Nvidia: GeForce 600 series or higher
Optimal requirements voor Holdem Manager 3
Interl Core i7 multi-core 64-bit processor
16GB of RAM or greater
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Poker
- Holdem Manager 3 (analyse programma)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Van mijn vrouw niks. Voor mij zo goedkoop mogelijk. Alle randapparatuur heb ik al. In elkaar zetten is ook geen probleem. Als het onder de 350 euro kan blijven, kan ik het thuis ook nog verkopen. Ik weet echter niet of dit reeel is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie vooral de system requirements die ik hierboven heb opgenoemd. Heb ik echt 16GB geheugen nodig denken jullie? En moet er nog een videokaart bij in mijn huidige voorbeeld build
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren van mijn Intel of AMD voor mij 1 pot nat. Denk altijd dat AMD goedkoper is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen, geluid en grootte maakt niet uit. Blijft staan en er staat toch muziek aan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoeft niet meer er op te kunnen dan pokeren en het analyse programma allemaal soepel te draaien. Daarnaast echt zo goedkoop mogelijk. Pokeren kost me al genoeg
. Het is ook een 2e PC die altijd bij een vriend van me in huis staat.
Jullie hebben mij al eerder geholpen aan een practige game pc en nu heb ik weer jullie advies nodig.
Ik had een oude laptop staan bij een kameraad waar ik alleen op poker. Met een los beeldscherm (28 inch).
Ook draait Holdem Manager 3 op de achtergrond. Nu zijn de requirements van Pokerstars erg omhoog gegaan en loopt het nu alles behalve soepel. Van de baas thuis (vrouw) mag het uiteraard geen geld kosten wat ik er aan uitgeef omdat mijn verliesgevende spel al genoeg kost
Dit zijn de nieuwe recommended requirements voor Pokerstars.
Modern processor unit
4GB of RAM(higher for best performance)
1GB of video memory
Graphics Card:
Intel: HD 5000 or higher
AMD: Radeon HD 7000 Series Graphics (HD7730 and higher), Radeon HD8000 series Graphics for OEM systems (HD 8570 and higher), Radeon R5 240 GPU
Nvidia: GeForce 600 series or higher
Optimal requirements voor Holdem Manager 3
Interl Core i7 multi-core 64-bit processor
16GB of RAM or greater
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Poker
- Holdem Manager 3 (analyse programma)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Van mijn vrouw niks. Voor mij zo goedkoop mogelijk. Alle randapparatuur heb ik al. In elkaar zetten is ook geen probleem. Als het onder de 350 euro kan blijven, kan ik het thuis ook nog verkopen. Ik weet echter niet of dit reeel is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie vooral de system requirements die ik hierboven heb opgenoemd. Heb ik echt 16GB geheugen nodig denken jullie? En moet er nog een videokaart bij in mijn huidige voorbeeld build
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren van mijn Intel of AMD voor mij 1 pot nat. Denk altijd dat AMD goedkoper is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen, geluid en grootte maakt niet uit. Blijft staan en er staat toch muziek aan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoeft niet meer er op te kunnen dan pokeren en het analyse programma allemaal soepel te draaien. Daarnaast echt zo goedkoop mogelijk. Pokeren kost me al genoeg
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime A320M-K | € 48,79 | € 48,79 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Value F4-2400C15D-8GNT | € 32,99 | € 32,99 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 53,91 | € 53,91 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX500 240GB | € 27,11 | € 27,11 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 339,75 | ||