Voor een eerste pc-aankoop in lange tijd, graag jullie feedback.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen: Football Manager, CoD: Warzone, misschien nieuwe Assassin's Creed of Maffia (hoeft niet op extreem hoge settings). Sims 4 voor vriendin. Lijkt me dus niet zo high-end, op termijn ga ik waarschijnlijk ook PS5 kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1000 EUR, incl. assemblage. Mag natuurlijk ook minder zijn. Overweeg om zelf in elkaar te steken (maar geen ervaring mee). Graag zou ik alles bij dezelfde shop bestellen - ik kijk hiervoor vooral naar Alternate (nl. wat ze daar voorradig hebben).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor voorhanden (HP 27es - weet niet wat het waard is op game-vlak)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van wat ik hier allemaal gelezen heb: AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is minder relevant (moet natuurlijk wel onder tafel passen). "Normaal" geluidsniveau en verbruik is oké.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals iedereen ben ik natuurlijk op zoek naar het ideale systeem binnen mijn budget. Vooral qua grafische kaart twijfel ik of de 5600XT niet 'too much' is voor mijn wensen. Is het de moeite waard om op Black Friday te wachten?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen: Football Manager, CoD: Warzone, misschien nieuwe Assassin's Creed of Maffia (hoeft niet op extreem hoge settings). Sims 4 voor vriendin. Lijkt me dus niet zo high-end, op termijn ga ik waarschijnlijk ook PS5 kopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1000 EUR, incl. assemblage. Mag natuurlijk ook minder zijn. Overweeg om zelf in elkaar te steken (maar geen ervaring mee). Graag zou ik alles bij dezelfde shop bestellen - ik kijk hiervoor vooral naar Alternate (nl. wat ze daar voorradig hebben).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor voorhanden (HP 27es - weet niet wat het waard is op game-vlak)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van wat ik hier allemaal gelezen heb: AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is minder relevant (moet natuurlijk wel onder tafel passen). "Normaal" geluidsniveau en verbruik is oké.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals iedereen ben ik natuurlijk op zoek naar het ideale systeem binnen mijn budget. Vooral qua grafische kaart twijfel ik of de 5600XT niet 'too much' is voor mijn wensen. Is het de moeite waard om op Black Friday te wachten?
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Phantom Gaming D2 6G OC | € 291,05 | € 291,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 49,97 | € 49,97 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,14 | € 59,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 938,54 | ||