Vraag
Alle reacties
Ook voor games? Mijn huidige pc I5 6400 ondersteund toch(?) geen Direct storage op pci linesUszka schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:53:
Voor opslag is het prima. Als bootdisk zou ik het niet doen.
Die Sandisk SSD Plus (TLC) SSD's wordt nergens benoemd wat de TBW dus lang zullen ze niet mee gaan als je er veel naar toeschrijft.
Het is prima voor wat games maar het is en blijft een budget SSD.
Het is prima voor wat games maar het is en blijft een budget SSD.
klopt, de reden daarvoor is omdat er verschillende memory controllers verschillend NAND geheugen wordt gebruikt. Er zit ook geen DRAM op de Plus modellen. Bedoelt voor opslag, maar voor langdurige opslag is een HDD beter geschikt. Er zit 3 jaar garantie op deze SSD's.dylan111111 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:07:
Die Sandisk SSD Plus (TLC) SSD's wordt nergens benoemd wat de TBW dus lang zullen ze niet mee gaan als je er veel naar toeschrijft.
Dus na 3 jaar garantieperiode moet je van uit gaan dat je SSD afgeschreven is en dat je een andere SSD moet aanschaffen?Djarune schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:45:
[...]
klopt, de reden daarvoor is omdat er verschillende memory controllers verschillend NAND geheugen wordt gebruikt. Er zit ook geen DRAM op de Plus modellen. Bedoelt voor opslag, maar voor langdurige opslag is een HDD beter geschikt. Er zit 3 jaar garantie op deze SSD's.
Offtopic:
Ik heb nu ook wel een Seagate HDD (die staan ook wel bekend met hoge failure rates), maar zelf heb ik geen issues gevonden
Dat niet. Als je veel op de SSD schrijft kan die na 3 jaar stuk gaan. Gebruik je hem als langdurige opslag dan kan die nog jaren mee.Dutchredgaming schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:23:
Dus na 3 jaar garantieperiode moet je van uit gaan dat je SSD afgeschreven is en dat je een andere SSD moet aanschaffen?
Ik zie dat er Amazon.nl meerdere SSD's in de verkoop doet (PW is nog niet geüpdatet)
Pagina: 1