Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 14:52
Ik zat in september bij Tel2 en wou over naar T-mobile in verband met het 5-netwerk en de combideal Nadat 10 keer het nummerbehoud is afgewezen. Heb ik met Tele2 afgesproken dat ik maar het beste mijn nummer naar een prepaid kaartje kon zetten (dat werd LycaMobile). Dit was binnen enkele minuten gerealiseerd!

Tele2 en T-mobile denken dat dit komt doordat Tele2 op ten de duur alle nummers porteert naar het T-mobile-netwerk en ik bij Tele2 in augustus ingepland stond om overgezet te worden.

Opnieuw aangevraagd bij T-mobile. Weer afgewezen. Toen heb ik gevraagd om mijn tijdelijke nummer maar te activeren. Ook dit ging niet vlekkeloos. Ik moest 6 dagen wachten, terwijl dit normaal binnen enkele minuten gerealiseerd zou moeten zijn.

Opnieuw aangevraagd. Weer afgewezen. Met het rare dat T-mobile nog steeds denkt dat mijn nummer bij Tele2 ligt.

Dit loopt momenteel nog steeds. Ik heb ondertussen uren verspeld aan medewerkers die 1e lijns zitten. Het idee van een casemanager snappen ze volgens mij niet bij T-Mobile, eveneens het snel doorzetten naar de 2e lijn.

Het schijnt dat ik niet de enige ben, wellicht zijn onder ons Tweakers meer mensen met dit probleem. Wellicht kunnen we elkaar helpen en tevens ook de T-mobile klantenservice.

[ Voor 7% gewijzigd door Bliksem B op 20-11-2020 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvries
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-05 21:06
Ik heb nog nooit problemen gehad met een nummerbehoud. Dit lijkt me ook geen zaak die we hier op Tweakers kunnen oplossen. Het is meer, hoe graag wil T-Mobile jou als klant hebben? Daar kan alleen de klantenservice van hen een antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:27
Misschien zijn ze behulpzamer via sociale media?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 14:52
Ik heb inmiddels via de community een topic aangemaakt: https://community.t-mobil...ostid=1584809#post1584809 Op deze manier blijft het mooi centraal. Het lijkt nu wat beter opgepakt te worden. Ook een medewerker die ook actief is op Tweakers.net heeft hulp geboden en hij lijkt verstand van zaken te hebben. Dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

@bartvries Het grootste probleem ligt bij de klantenservice zelf. Wanneer ik van te voren geweten had waar het probleem zat, had ik vele maler effectiever met de klantenservice had kunnen bellen. Dus wellicht kan ik andere mensen die hetzelfde probleem hebben hierbij helpen.