Welke budget TV uit deze vergelijking?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IH95
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 21:34
Hoi allemaal! Gezien black friday volgende week begint, maar er nu al best wat acties zijn ben ik op zoek gegaan naar een 49/50 inch tv voor een schappelijke prijs.
Belangrijk is dat de tv past op een klein tafeltje wat ik al heb, daarom vallen veel TV's met pootjes aan de zijkant al af.

Wat is je budget?
+- 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Nieuwe Xbox series x (als ik er een weet te bemachtigen... vooral 's avonds gebruik voor series, films.

Wat heb je zelf al gevonden?

pricewatch: Philips 50PUS7354 Zilver
pricewatch: Philips 50PUS8535 Zilver
pricewatch: Hisense 50U7QF Zwart
pricewatch: Samsung 49RU8000 Zwart
pricewatch: Samsung UE50RU7470 Zilver

Welke vragen heb je hier nog over?
Als mensen nog andere suggesties hebben hoor ik het graag!

Beste antwoord (via IH95 op 20-11-2020 14:10)

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De U7QF steekt er bovenuit door FALD en een relatief hoge piekhelderheid. Zal hierdoor het minste problemen hebben met HDR. De Philips en Samsung's zijn verder vergelijkbaar. Philips biedt een P5 beeldprocessor, Android TV en Ambilight. De Samsung's zijn qua prijs wat interessanter en hebben een breed kleurenbereik en Airplay 2 ondersteuning.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De U7QF steekt er bovenuit door FALD en een relatief hoge piekhelderheid. Zal hierdoor het minste problemen hebben met HDR. De Philips en Samsung's zijn verder vergelijkbaar. Philips biedt een P5 beeldprocessor, Android TV en Ambilight. De Samsung's zijn qua prijs wat interessanter en hebben een breed kleurenbereik en Airplay 2 ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IH95
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 18-09 21:34
benbaba schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:43:
Hartelijk dank!