Site testen....

Pagina: 1
Acties:

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik heb een vraagje ik wil mijn site testen van buitenaf zodat ik kan kijken of i werkt nou is mijn vraag er warez site's voor om dit te testen weet iemnd zo'n site??
Ik heb al de search functie gebruikt maar niet echt iets vinden

EDIT : Ik bedoel dus dat ik kan kijken of de site van buitenaf berijkbaar is

Verwijderd

Wat bedoel je, je site testen?
Op beveiligingslekken ofzo?
Het is nou niet erg duidelijk zo.

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 11:44
Ik snap er geen boud van !
Waar heb je het in godsnaam over ?? |:(|:(

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Gewoon: hij bedoeld of hij via een andere computer kan kijken of zijn website bereikbaar is :)

http://www.anonymizer.com/

Linksboven je url invoeren en even geduld hebben.... dan surf je er via een soort proxy naar toe.. is eigenlijk bedoeld om niet getraced te kunnen worden, maar hiervoor voldoet het ook prima...

Edit: of je post hier ff je url en wij kijken of je bereikbaar bent natuurlijk :)

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Op zondag 12 augustus 2001 00:16 schreef Cpt.Morgan het volgende:
Gewoon: hij bedoeld of hij via een andere computer kan kijken of zijn website bereikbaar is :)

http://www.anonymizer.com/

Linksboven je url invoeren en even geduld hebben.... dan surf je er via een soort proxy naar toe.. is eigenlijk bedoeld om niet getraced te kunnen worden, maar hiervoor voldoet het ook prima...

Edit: of je post hier ff je url en wij kijken of je bereikbaar bent natuurlijk :)
perfect ding ik ben misschien een zeikerd :) maar ik wil er 1 die hem in html omzet dus >> je ziet een html script op je scherm :)

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 00:03
Snap toch niet helemaal wat je bedoeld hoor :?

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Pagina: 1