Naar alle waarschijnlijkheid is mijn HD in de TimeCapsule stuk. Ik heb dus een externe HD gekocht (WD MYBook). Deze heb ik geformatteerd ect en aan de TimeCapsule gekoppeld zodat daar de TimeMachine back-ups op gemaakt kunnen worden. Maar elke keer als de back-up start vliegt de verbinding er uit en krijg ik de melding dat de HD schijf niet gevonden kan worden. Via het Airport configuratie programma zie ik de HD aan de TimeCapsule gekoppeld zitten. Ik kan hem via de Finder ook zien als ik verbinding heb. Ik kan er bestanden opzetten enz. Maar elke keer als de back-up start is de verbinding verbroken.
...
Ik werk op macOS Catalina op een iMac 5k 2019. De TimeCapsule is een van de laatste versies. Een torenmodel.
...
Ik heb de TimeCapsule al gereset met een harde reset. Ik heb iMac opnieuw opgestart, TimeCapsule opnieuw opgestart. Paar keer de schijf verwijderd en opnieuw geselecteerd bij de TimeMachine voorkeuren. Maar het probleem blijft.
Wat doe ik verkeerd?
...
Ik werk op macOS Catalina op een iMac 5k 2019. De TimeCapsule is een van de laatste versies. Een torenmodel.
...
Ik heb de TimeCapsule al gereset met een harde reset. Ik heb iMac opnieuw opgestart, TimeCapsule opnieuw opgestart. Paar keer de schijf verwijderd en opnieuw geselecteerd bij de TimeMachine voorkeuren. Maar het probleem blijft.
Wat doe ik verkeerd?